GolfG60Syncro Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Vurderer kjøp av delebil, vil da ha bud på følgende deler før jeg kjøper den for å ha litt å holde meg til økonomisk: Emblemfri grill Grillist Røde/Hvite Baklykter Lykter (runde med kryss) G60 motor (evt selges med lader som må overhales) G60 Girkasse (komplett med pedalboks/overføring) G60 Bremser (komplett for ombygg) Skinn interiør Sveist bakluke 90 Fangere (bakfanger med skiltplass) "M3" Speil u/blink G60 Drivaksler Kanalskjørt/Skjermbreddere (GTI/GL type) Ellers alt av karosserideler, instrumentering, liten IC, radiator, ledningsnett og det som er av snacks..... Alle deler kan leveres glassblåste (najs) mot et lite "honorar"....... Send bud til GolfG60Syncro@lyse.net med navn/evt nick på forumet... Ikke bruk PM, det leser jeg aldri... Hadde vært fint å slippe "jallabud" av typen: "Jeg får kanskje penger til konfirmasjon hos farmor".... Vil ha det litt seriøst...... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mtharaldVW Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 heisan.. Ble litt interessert i G60 Bremsene (komplett for ombygg)...hva skal du har for dette? 90 dører, har du dette? Pris? Er også interessert i Kanalskjørt/Skjermbreddere (GTI/GL type) ! Pris? Er klar over at du ville ha bud på delene...men jeg håpet på at du ville gi meg en prisantydning.. mvh mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Interessert i 90 fangeren forran! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jooey Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 ca pris på motor, gearkasse, ledningsnett, ic, og radiator? Siter New Beetle ....fyre me diesel, smører kjedet med smult, og rører tytter me`en om høsten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Januar 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Originally posted by mtharaldVW heisan.. Ble litt interessert i G60 Bremsene (komplett for ombygg)...hva skal du har for dette? 90 dører, har du dette? Pris? Er også interessert i Kanalskjørt/Skjermbreddere (GTI/GL type) ! Pris? Er klar over at du ville ha bud på delene...men jeg håpet på at du ville gi meg en prisantydning.. mvh mads Bare mail meg når det nærmer seg, det blir muligens at vi henter flere biler HVIS vi drar nå snart... EKSTREM pågang i dag, det meste blir nok ribba på både 1, 2 og 3 biler.... Trenger sjåfører.... ;-) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Januar 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Originally posted by Jonte Interessert i 90 fangeren forran! Har svart på mail..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Januar 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Originally posted by Jooey ca pris på motor, gearkasse, ledningsnett, ic, og radiator? Sånt kommer veldig an på tilstand... Vil ikke antyde noenting før jeg vet hva jeg selger... Og det får jeg ganske god peiling på etter 150-200 mil på Autobahn og gjennom Danmark skulle jeg tro... Klart, lekker det olje og rasler og knaker, så selger jeg det ikke i det hele tatt, men det er jo forskjell på bra og strøkent..... Sier som sagt fra når jeg vet OM vi drar, det kommer ann på andre enn meg.... Hvis ikke blir det februar/mars engang, men håpet er ne norske veier.... ;-)Håper det blir neste helg, har ikke vært siden september, og begynner å bli lei av norske veier.... ;-) Hadde håpet noen her skulle slenge seg med.....? Ingen som er frista? Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Januar 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Originally posted by GolfG60Syncro Sånt kommer veldig an på tilstand... Tenker med G-Lader eller? Vil ikke antyde noenting før jeg vet hva jeg selger... Og det får jeg ganske god peiling på etter 150-200 mil på Autobahn og gjennom Danmark skulle jeg tro... Klart, lekker det olje og rasler og knaker, så selger jeg det ikke i det hele tatt, men det er jo forskjell på bra og strøkent..... Sier som sagt fra når jeg vet OM vi drar, det kommer ann på andre enn meg.... Hvis ikke blir det februar/mars engang, men håpet er ne norske veier.... ;-)Håper det blir neste helg, har ikke vært siden september, og begynner å bli lei av norske veier.... ;-) Hadde håpet noen her skulle slenge seg med.....? Ingen som er frista? Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 slenge seg med, altså å kjøpe masse deler eller på turen ? :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Venter du til litt uti februar er jeg med, da har jeg, etter all sansynlighet fått lappen.... Skal ikke være skråsikker, men god sjanse for det. Var snakk her på stokka om tysklandstur i månedskifte februar/mars vertfall.... kanskje litt sent det da.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Januar 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Kommer sikkert til å reise minst 10 ganger i år.... Så det er ingen hast for min del..... Mange som spør hva deler jeg skal bruke selv på disse bilene, men jeg skal sannsynligvis ikke bruke noen ting selv... Selger alt, og har en liten fortjeneste... Absolutt ikke noe gullgruve, men det er jo greit med en tur ned, kjøpe litt deler og snacks, tax free og prøve litt forskjellige biler+det er jo til hjelp for andre som trenger deler, og ikke er interessert i NBS sine priser.... Autobahn er jo en opplevelse i seg selv.... Og Ålborg....! Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Bor jo ikke så langt fra .... og er gjerne med på en tur jeg .... Hvor mye kommer en g60 på der nede ? lurer på å hente en hel til meg selv .... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Januar 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Sier fra når jeg vet da... En ferdig tolla original G60 havner på 40 og oppover..... Begynner å få bra bil for 50 og oppover..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 hvor mye for en G60 uten å betalle importavgift, slik at man ikke kan få skilt på den, hvor mye koster den da? tenkte å plukke en hel G60 og bare flytte hele greia på en "rustfri" 1.6cl eller noe :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Jeg er interessert i G60 Girkasse (komplett med pedalboks/overføring/clutch sylinder) G60 drivaksler Men det er litt langt å dra til Stavanger for å hente delene, men det koster kanskje ikke allverden å sende med posten eller lignende. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg