kejo31 Skrevet August 2, 2009 Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 Har skiftet ut vectraen til Audi A4 1.9Tdi 96 mod :D Den har rullet 350 000, ja riktig. men motoren har "bare" gått 190 000. Når den står på tomgang så kommer det en hylelyd, hæres ut som ei slakk viftereim, bare mye lavere hvis dere skjønner. Noen som har peiling på hva det kan være? Noen bilder :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kejo31 Skrevet August 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 Ingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet August 2, 2009 Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 Klarer du ikke å lokalisere hvor lyden kommer fra sånn ca? Siden det kan være så mangt blir det utrolig mye gjetting fra alle, men kan være alt fra servo, register, vannpumpe osv. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kejo31 Skrevet August 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 Kommer fra der hvor registeret og viftereima er. Nermere enn det kan jeg ikke høre. Når jeg ruser motoren litt opp på turtall, så forsvinner lyden men kommer tilbake når den går på tomgang igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet August 3, 2009 Rapporter Share Skrevet August 3, 2009 Løpe/strammehjul som snart sier opp? Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*euroboy* Skrevet August 3, 2009 Rapporter Share Skrevet August 3, 2009 AC pumpe som synger sine siste toner? Siter 1998 Audi A4 1.9 TDi Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kejo31 Skrevet August 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2009 (endret) Godt mulig at det kan være det, skal snart skifte registerreim så får skjekke det i samme slengen. Takk for svar! Istedenfor å lage en ny tråd, så spør jeg her: Har kikket litt på powerbox til bilen (110hk) Alle jeg har sett på passer ikke, finnes det bare powerboxer til motorer med pumpedyse? Min har tydeligvis ikke det. Endret August 3, 2009 av kejo31 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg