Kimmis Skrevet August 1, 2009 Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 Har en A4 '95 1.6.. Clutchen har vært vært slitt siden jeg kjøpte bilen (for ca. 1 1/2mnd siden), den har tatt langt ut, men for 1 time siden tror jeg det ble nok. Sto i oppoverbakke foran innkjørselen, satte på brekket, hørte på musikk bra høyt og skulle slippe clutchen mens jeg tok hånda mot nøkkelen for å skru av tenninga (tenkte ikke på att bilen sto i gir.....). Før jeg rakk å skru av tenninga så ble det Ett lite kenguruhopp, og så tenkte jeg; faen der kvælte jeg bilen. Men når jeg skrudde ned musikken så sto motoren fortsatt å gikk, i Første gir, med clutchen ute... Jeg får fortsatt bytta gir, så har litt vanskeligheter med å tro det er clutchen(?). Det kommer div ymse lyder hvis jeg slipper ut clutchen når bilen står i gir, men det er Null clutch respons. Såeh.... kan noen fortelle meg Hva det er som har gått til Helvete? evt. pris antydning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet August 2, 2009 Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 Utslitt clutch. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet August 2, 2009 Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 Hvis du tynte godt på clutchen da, og det luktet fælt etterpå så kan det være at det er bedre noen timer etterpå. Men clutchen må uansett byttes. Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet August 2, 2009 Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 Utløser lageret? Kansje fjøren som skubber lageret på plass igjen har hoppet av? Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steingal Skrevet August 5, 2009 Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 Bytt clutch.. pris får du hos nermeste verksted.. Siter MY95 Subaru Impreza GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmis Skrevet August 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 Bare sier ifra ; Det var Drivleddet. Fiksa og bilen er på veien igjen. Men billig var det ikke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoHero Skrevet August 12, 2009 Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 Indre eller ytre? Siter ( ) Mitsubishi Galant 01 (X) Vw Golf cab http://www.bilforumet.no/golf-iii/228054-bluboy-golf-cab.html (X) Vw Golf III http://www.bilforumet.no/golf-3/164177-mitt-golf-3-prosjekt.html (X) Audi A4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg