xAlkox Skrevet Juli 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2009 halo ja. Min 99 golf tdi tar inn vann når det regner men jeg finner feen ikke ut hvor det kommer fra.. virker som det kan renne inn bak og finner veien frem til baksetene. noen som har noe ide? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Juli 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2009 Har du takluke? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
¤haz¤ Skrevet Juli 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2009 identisk problem på min, fant mugg på teppene bak der passasjerene bak har føttene sine, fant ut at dekselet under på døra var vått og plutselig så jeg at det var vått og muggete i vinkelen ved vindu nederst ved "låseknotten", ergo den tar inn vann der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elwood84 Skrevet Juli 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2009 hadde problem med vått bakteppe og under baksetene i vinter. fant iallefall et sted det lakk. mulig det lekker et annet sted slik at det blir vått under baksetene. men grunnen til at det ble vått på gulvet i min bil vises på bildet under: (råtten silikon) Siter VW Tiguan 110tdi excl.R-Line Audi TT 2.0 TFSI 2007-solgt Golf V 2.0 FSI 2004 - solgt Golf IV 1,6Highline 1999-Solgt Citroen zx 1,4i Harmonie - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xAlkox Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2009 Har du takluke? 1.ja har takluke. allered hatt lekk der. det var tett i drenering. 2.og har samme problem me mugg i vindu bak og vått under teppe. merket jo ingenting før det begynte å lukte. 3.Skal sjekke det der fra bildet ditt. Takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
¤haz¤ Skrevet August 6, 2009 Rapporter Share Skrevet August 6, 2009 Alox: har du en rask DYI på hvordan ta av dekselet? Tok bilde av dørlista i dag, på døra bak som tar inn vann ved vinduet: Og ikke minst: hvordan hindre at det j@vla vinduet bak tar inn dette vannet?!?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
¤haz¤ Skrevet August 6, 2009 Rapporter Share Skrevet August 6, 2009 Fant en her: http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=960833 Men ønsker fremdeles tips om hvordan hindre at vinduet tar inn vann. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg