Gå til innhold

Budsjett på 300-350.000, Hvilke japanske biler har jeg å velge i?

Ranger emnet


Hansien

Anbefalte innlegg

Kjøp deg noen fete felger og senk en liten anelse, så har du en perfekt bil. Gjør du noe mer enn det med en S2000 er du ikke en verdig Hondaeier :tannløs: =P

Om jeg ender opp med S2000 så blir det nok gjort litt mer utseendemessig enn bare senk og felger.

 

Jeg driter nå i om folk her da ikke syns jeg ikke er en verdig hondaeier. Sålenge jeg er fornøyd med bilen får vell det være nok?

 

Men bare ta det med ro. Skal ikke på M3 speil, overkill frontfanger uten passform og den biten der.

 

Tenk å ha et slikt stuk på S2000en sin da, gutter:

 

1241091729036.jpg

 

:D

 

Fra den vinkelen der virka jo bilen til å være småfeit!

Men spørs hvordan resten av bilen ser ut

Endret av Hansien

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var på S2000 Euro-treff i Italia da det smalt på vei hjem... Mye heftig kjøring. Uansett, de fleste gjør enkle detalj-modifikasjoner på utseende på S'en og syns det kler linjene på bilen best, f.eks Honda sin egen leppe på frontfanger. Men for de som liker det, så finnes det jo både rice-style, og bredde-kit til disse bilene. Altså et kjempe-utgangspunkt uansett stil. På treff med folk fra 13 land og 220 S2000'ener, så var det lite ekstremstyling, men mye senk, felg og eksos...

 

3259_187949630003_798200003_6476776_2390185_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri sett en 300ZX? Er minst tre her i byen som går hele tiden.:) Den ene er ihjelstyla og opphora, dog. :( Ferrari 430 har jeg dog aldri sett, og jeg har kanskje sett NSX èn gang.

 

Neinei, ikke en F430, men en F430 Scuderia =P

Og Halden? Nei, da må jeg nesten ta meg en tur =P

- Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Neinei, ikke en F430, men en F430 Scuderia =P

Og Halden? Nei, da må jeg nesten ta meg en tur =P

 

Scuderia, ja. Såpass!

 

Men snakker om sola Lars, var akkurat nede på nærbutikken og neimen stod ikke en av byens 300ZXer parkert utenfor. Hadde jeg hatt penger ville jeg kjøpt den og fått den tilbake i original stand. Den hadde en gigantisk vinge som så ut som en forvokst Supravinge, gigantiske sideskjørt og fangere, samt store bling/kromfelger. Jeg ble litt lei meg inni meg. Dessverre var det mørkt ellers hadde jeg tatt bilde.

 

 

1235295350740.png

'92 Mitsubishi Eclipse GS

Historie, prosjekt -og bildetråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scuderia, ja. Såpass!

 

Men snakker om sola Lars, var akkurat nede på nærbutikken og neimen stod ikke en av byens 300ZXer parkert utenfor. Hadde jeg hatt penger ville jeg kjøpt den og fått den tilbake i original stand. Den hadde en gigantisk vinge som så ut som en forvokst Supravinge, gigantiske sideskjørt og fangere, samt store bling/kromfelger. Jeg ble litt lei meg inni meg. Dessverre var det mørkt ellers hadde jeg tatt bilde.

 

There's no such thing as too much rice =P

 

Og faen da. Jeg vil også se en 300ZX. Meget pene biler (med unntak av überrånebiler da)

- Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du . Ble det en S2K på deg eller ??? Ser at den til 275k på espa er solg :) kanskje den ruller i valdres nå:) !!?

Men vis du ikke har kjøpt bil ennå, så bør du iallefall prøve noen forskjellige biler FØR du handler. En annen ting du BØR finne ut er , forsikring. Nå bor jo du langt ut på bygda og kommer rimeligere ut av det enn vi som bor i oslo, men det er likevell store forskjeller på forsikringspremiene selv om 2 biler har like store motorer. Kjøp helst en som er mest mulig orginal og styr unna biler som har blitt kjørt lenge med såkalt sportsfilter(man bruker ikke en motor som støvsuger:) ) .

Selv har jeg en ganske spes bil som normalt eies av ungdommer, så jeg måtte lete litt får å finne et eksemplar som var eid av en voksen person.

Tilbake til det med Honda :). Husk at en NSX er laget av alu, dvs at vis du bulker så blir det J... DYRT. Plussen er at nesten ingen andre har slike. Har bodd i oslo i flere år og ennå ikke sett en norsk registrert NSX.

Kjøper du en 200SX så går du lei etter 1 uke og vil chippe og trimme, da har du en ulovlig bil før du vet ord av det. En bra supra for mann ikke til under 400k tror jeg. Vis kjøreglede er viktig og du ikke trenger stor bagasjerom så er det ingen andre biler som kan måle seg med en S2K i den prisklassen, ikke engang NSX'n. Skal du ha kvalitet så kjøper du HONDA :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du . Ble det en S2K på deg eller ??? Ser at den til 275k på espa er solg :) kanskje den ruller i valdres nå:) !!?

Men vis du ikke har kjøpt bil ennå, så bør du iallefall prøve noen forskjellige biler FØR du handler. En annen ting du BØR finne ut er , forsikring. Nå bor jo du langt ut på bygda og kommer rimeligere ut av det enn vi som bor i oslo, men det er likevell store forskjeller på forsikringspremiene selv om 2 biler har like store motorer. Kjøp helst en som er mest mulig orginal og styr unna biler som har blitt kjørt lenge med såkalt sportsfilter(man bruker ikke en motor som støvsuger:) ) .

Selv har jeg en ganske spes bil som normalt eies av ungdommer, så jeg måtte lete litt får å finne et eksemplar som var eid av en voksen person.

Tilbake til det med Honda :). Husk at en NSX er laget av alu, dvs at vis du bulker så blir det J... DYRT. Plussen er at nesten ingen andre har slike. Har bodd i oslo i flere år og ennå ikke sett en norsk registrert NSX.

Kjøper du en 200SX så går du lei etter 1 uke og vil chippe og trimme, da har du en ulovlig bil før du vet ord av det. En bra supra for mann ikke til under 400k tror jeg. Vis kjøreglede er viktig og du ikke trenger stor bagasjerom så er det ingen andre biler som kan måle seg med en S2K i den prisklassen, ikke engang NSX'n. Skal du ha kvalitet så kjøper du HONDA :)

 

Skal du ha NSX må du ut med over 350.000 (med alle ekstra utgifter (Omreg. Årsavgift osv)) Og for meg virker det som han er på utkikk etter en bil han kan bruke. Du bruker ikke en NSX til og fra butikken hver dag for å si det sånn...

- Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må desverre skuffe deg å si at det vet jeg meget godt, for Elisen er my favoritte car NR 1. Men om jeg skulle gått for noe japansk, en sportsbil så hadde jeg ikke gått for en s2000. De er ikke pene. 300zx og ikke MINST 240z er to meeeget gode valg. En 300zx får du også under 300.000 kr og dette er da et pluss slik at du har igjen noe til å endre litt på bilen?

mercedes benz 200e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må desverre skuffe deg å si at det vet jeg meget godt, for Elisen er my favoritte car NR 1. Men om jeg skulle gått for noe japansk, en sportsbil så hadde jeg ikke gått for en s2000. De er ikke pene. 300zx og ikke MINST 240z er to meeeget gode valg. En 300zx får du også under 300.000 kr og dette er da et pluss slik at du har igjen noe til å endre litt på bilen?

 

300zx er søppel når det kommer til kvalitet. S2000 tåler så mye at man må være dum får å få b.l.a motorhavari. 240z er så gammel er det er ikke noe å snakke om , ingen bruker en slik bil til vanlig idag. Det er en søndagsbil. Elise er jo en dårlig sammenskrudd rævabil. Har kjørt den og kjenner en som har hatt den sånn. Han slet i over 1 år med å selge, uansett så er det ikke en bil man bruker dag in og dag ut. Passer iallefall ikke til norske forhold. Hvor bra en 24zer å kjøre vet jeg ikke, har ikke prøvd , men s2000, elise og 300zxhar jeg prøvd og ingen tvil om hva som er holdbart. Hva som er TØFT er en smaksak.

Du som kjører en MB med 118HESTEKREFTER tror og drømmer mer en du faktisk vet.

Elise som drømmebil ??? lykke til:). Håper du har mye penger igjen ETTER at du har kjøpt drømmebilen, det trenger du for å hole den igang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ajaj..

Ingen vits i å hisse seg opp!

Har faktisk kjørt en 300zx.

 

Bilen du har, har en stand etter bruk. Om du rævkjører og ikke reparerer går ting i stykker. Det at s2000 er atomkrigsikker tror jeg ikke noe på. Den er garantert som alle andre biler. Ting går i stykker.

 

Ja, den er dyr, men det er drømmebilen min. Må da gå an å ha det?

dessuten har jeg aldri påstått noe om kjøreegenskapene på noen av bilene, For det vet jeg ikke noe om, men jeg sjekker fakta og blar meg igjenom sider etter sider med fakta. Så jeg er ikke bare en som tror og syns!!

mercedes benz 200e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår