volvo911 Skrevet Juli 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 Handla meg just en ny 740 igjen, problemet er at når den er sånn halveis varm, vill den av og til ikke starte når jeg kinner. det som jeg ikke helt forstår er at hvis jeg prøver å trille bilen i gang, når den ikke starter på startern så starter den med en gang. hva kan være galt ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Juli 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 Går startmotoren rundt når den ikke starter? Har du noen feilkoder? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo911 Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 Start motoren går rundt ja, problemet er ikke bare når den er sånn halv varm heller. Skulle starte i dag til morran, og da var det heller ikke håp om å få starta den uten å renne den igang. Feil koder er noe jeg har liten kjenskap til må vell ha diagnose verktøy for å få avlest dem ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo911 Skrevet August 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 Da har det hvert litt fram å tilbake med bilen, har funnet ut at det må være noe tull med insprøytninga, den starter når den er kald, men når den er varm og har stått en liten stund vill den ikke starte uten å enten sku eller bruke startgass. har prøvd og bytte bensin-filter og kjørt gjennom dyserens. fant heller ingen feilkoder. Men Lamda lampen har begynt å lyse kan det være lamdasonden som forårsaker dette problmet?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo911 Skrevet August 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 Har Skjekket feilkoder nå, får feilkoder, fikk ingen kontakt med bankeseroren, er dette feilen??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole Mg Skrevet August 16, 2009 Rapporter Share Skrevet August 16, 2009 hm tviler egentlig men er jo bare å prøve å bytte den å se... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg