Gå til innhold

Kjøp av ny innmat til CD-spiller

Ranger emnet


borkri

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Har et lite spørsmål som jeg håper at noen av dere kan hjelpe meg med. Har en IS200 2000 mod hvor CD-spilleren/skifteren har stoppet opp. Når jeg skal skifte mellom de forskjellige CD'ene så kommer det bare opp "error" og det går heller ikke ann å spille av den CD-plata som allerede ligger inni. Å få ut CD-platene er også helt komplett umulig.

 

Derfor, har jeg innsett at jeg må kjøpe nytt. Etter erfering med Lexus, går jeg ut ifra at dette koster en god del. Noen som vet hvor jeg kan få dette rimeligere?

 

En annen ting jeg lurer på er om jeg i det hele tatt får det originalt. Dvs. at jeg spurte den forrige eieren om det, og han sa at de bytta ut hele dekselet foran og satte inn noe uoriginalt, altså slik at det ser ut som en uoriginal CD-spiller og ikke slik som det ser ut fra før.

 

Om noen har erfaring med dette og kan hjelpe meg, hadde jeg vært veldig takknemlig.

 

På forhånd, takk!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette var en garantisak på disse bilene for noen år siden, lillebror hadde samme problemet på sin, men han var innen for tidsgrensa.

 

Det er nok like greit å kjøpe noe ettermarkedsgreier med en gang, for å kjøpe orginalen fra lexus (om det går an) kommer nok til å koste mye mer enn det smaker. så får du selv velge om du vil ha Din eller dobbel Din spiller. søker du litt rundt på nettet så finner du fort ny ramme til spillern og sånn.

mye deler i usa, (is300 er jo samme bil omtrent)

1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt*

1971 Datsun 1200 B110 *Solgt*

-Team Wreckless-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilradiospesialisten skaffer rammer som passer til de fleste biler. Og pioneer-spillere fås med adaptere til de fleste biler. Da får du en mye bedre spiller, til en lavere pris.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår