Motta1 Skrevet Juli 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2009 Jeg har et problem med tenningen på min 97 mod golf. Slår på tenning og alle lys i dashbord som skal lyse, lyser, men når jeg vrir den siste biten for å starte skjer der ingenting. Men hvis jeg vrir helt ut og vipper nøkkel opp og ned med press, så starter den. Kan dette også være den elektriske delen på tenningen? Har renset alle tilkoplinger både på startrele` jording, batteri.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stasjonsvogn91 Skrevet Juli 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2009 Det høres ut som du har en dårlig kontakt i selve tenningslåsen din. Jeg har et problem med tenningen på min 97 mod golf.Slår på tenning og alle lys i dashbord som skal lyse, lyser, men når jeg vrir den siste biten for å starte skjer der ingenting. Men hvis jeg vrir helt ut og vipper nøkkel opp og ned med press, så starter den. Kan dette også være den elektriske delen på tenningen? Har renset alle tilkoplinger både på startrele` jording, batteri.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2009 Du må bytte bakstykke på tenningslåsen, disse ryker ofte. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Motta1 Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2009 Er dette komplisert, trenger jeg spesialverktøy? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2009 Står en bra guide her: http://www.bilforumet.no/golf-3/62527-d-i-y-do-it-yourself-trad-5.html#post1863734 Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Motta1 Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2009 Takker for bra veiledning, dette skal nok gå bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg