Gå til innhold

AUDI MMI: Tilkobling av telefon

Ranger emnet


Teigas

Anbefalte innlegg

AUDI MMI: Tilkobling av telefon

Enn kamerat av meg har nettopp kjøpt enn 2005 Audi A6 3.0TDI, med mmi, og telefon i midtarlmene.

 

Har satt på hans mobiltelefon og søkt etter bluthoot enheter, da finner vi audi og noen nr, kobler til denne.

 

- Får beskjed om å skrive inn pin kode, skriver inn 012345.

- FÅr beskjed på MMI om å skrive inn pin kode, skriver inn 012345.

- Får så beskjed på MMI, at enn må skrive inn pin kode igjen på telefon, får ingen valg, og kan ikke trykke på noe, etter enn stund failer den.

- Har prøvd ett par ganger, med å ta av mmi, og av nokia e66 mobil.

 

Spørsmålene jeg har er som følger:

 

Kan enn koble til enn nokia til MMI og bruke den som telefon og ringe via den? Eller MÅ man ha tvilling sim i telefonen som følger med bilen for at dette skal være mulig?

 

Noen som aner?

96 mod, Polo 6N, Colour Concept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det 012345 som er koden å slå da??

Er bare å stappe i et hvilket som helst operativt simkort i den telefonen som passer i det adapteret i midtarmlenet i bilen d.Jeg fikk tak i et tvillingsimkort i den nokiatlf som er på min bil i allefall,men testet på 2 andre kort først for å sjekke at det funket fint.

PS:Prøv med 0000 eller 1234 istedet på tlf da?Er vel 4 siffre å pønsje på tlf vel?

Audi A6 3.0 tdi avant quattro 2012 modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Telefonen bestemmer jo koden.

 

Det jeg tenkte å gjøre var at du feks har en nokia mobil i lomma, og når du er i bilen, og folk ringer til den, ringer det på navien, du ringer også ut med nokian i lomma, ved hjelp av bluthoot. Er klar over at jeg kan trø tvilling sim i den i midten.

96 mod, Polo 6N, Colour Concept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Det er enheten du kobler til som bestemmer koden.

 

Eksempelvis om du kobler telefonen til PCen hjemme, kan du ofte bestemme i programvaren hvilken kode pcen skal spørre telefon etter.

Audi A6, 2.4 1998

Audi 80 Cabriolet, 2.3 1992

x Audi 80, 1.8S 1987, Audi 100, 2.2 E 1983, Audi 80, 1.6 CL 1980

”The Hills are Alive with the sound of Horsepower” -J.Clarkson, driving in the Swiss Alps

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår