Olkagge Skrevet Juli 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 Når jeg setter i nøkkelen og vrir om så låses alle dørene + bagasjerommet, men spretter opp igjen like etterpå. Hva kan feilen være? Er en BMW 318i 91modell. Takk på forhånd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scofield Skrevet Juli 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 Dette skjer også på min BMW (320i cab, 94 mod), hvorfor dette skjer kan jeg ikke svare på. Men har funnet ut at hvis jeg låser opp bilen fra bakluken så låser den ikke seg selv igjen. Har du forresten problem med at bakluken låser seg selv uten at du låser dørene? Siter Mvh Scofield :) BMW power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olkagge Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2009 Det er byttet baklukelås så nøkkelen jeg har passer ikke til bakluka. Så for å få låst den må jeg holde inne knappen som åpner bakluka mens en annen låser døra på førersiden, så må jeg inn i bilen for å låse resten av dørene manuelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2009 Prøv å dytt førerdøra inn mens du låser, hjelper dette er det slitt dørbryter. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer1 Skrevet Juli 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2009 Hvis du låser bilen igjen etter at låsene har sprettet opp igjen, holder den seg da nede? Hvis ja, gå rundt bilen og se om alle dørene er låst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Askim Bilstereo Skrevet Juli 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2009 normalt prolem på bmw dette.... men husker ikke hva som var feilen Siter 'With a good hi-fi system in the car you'll find yourself looking forward to the drive to work and back - traffic jams are simply a time to relax and enjoy the music.' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2009 Dørbryteren som blir slitt, så taklampa ikke slukker balant annet pleier å være problemet. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olkagge Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2009 Hvis du låser bilen igjen etter at låsene har sprettet opp igjen, holder den seg da nede? Hvis ja, gå rundt bilen og se om alle dørene er låst. Vet ikke helt om jeg tolket spørsmålet ditt riktig. Uansett om jeg prøver å låse bilen med nøkelen, eller trykke ned den knoppen (som er på innsiden) på førersiden både før og etter alle låsene har spruttet opp igjen så blir det ingen forskjell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Askim Bilstereo Skrevet Juli 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2009 så bytte alle dørbryterne vil løse problemet mener du? Siter 'With a good hi-fi system in the car you'll find yourself looking forward to the drive to work and back - traffic jams are simply a time to relax and enjoy the music.' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olkagge Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2009 Gjerne kom med flere forslag til hva som kan være feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg