0kriz Skrevet Juli 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 har noen peiling om det går ann og sette inn innehøytallere i bil? hvis ikke hvorfor? eller er det noe som helst forskjell på bil høytallere og hus høytallere ? takker for svar ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Juli 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 Er tatt opp flere ganger.. Søk..! :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0kriz Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 fant ikke no xD men kan fortsette og lete ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 Går helt fint det, har selv hatt det flere ganger, men optimalt uten rette kassene er det ikke. Bilhøytalere er ofte flerveis, mens innehøytalere stortsett er ikke, samt at de er mere kresen på kasse. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0kriz Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 okey ;) så jeg ødelegger ikke noen ting hvis jeg kobler noen inne høytallere på cd spillern i bilen ;) ? skal nokk koble det på en forsterker da jeg får kjøpt det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 Så lenge resistansen stemmer går det fint, men du drar ikke store innehøytalere med en spiller Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0kriz Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 i know ;) hmm et spørsmål som ikke har noe med dette og gjøre. hadde en blaupunkt 400w forsterker med 2 kanaler (mere veit jeg ikke om den.)men uansett hadde 4 stk 6x9 høytallere på 450w på den. (2 høytalere per kanal) og en dag sluttet den og spille. virker som om alt annet en remoten fungerer. noen som veit hvordan dette kan skje eller om det kan fikses? takker for svar ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 Spørs på resistansen på disse, paralellkobler du dem vil resistansen halveres. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0kriz Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 tvinna sammen 2 og 2 plus og minus kabler fra høytallerene. pluss på pluss og minus på minus på samme kanal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 Si at du kobla to slike elementer med motstand på 8 ohm hver, paralellkobling som du forklarer, så har du 4 ohms motstand, og forsterkeren er bergna på min 8 ohm så kan det ha skylda ja. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0kriz Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 okey :S fungerte i noen månder men. jaja takk for hjelpen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0kriz Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 er det lett og fixe a ? ell bør jeg levere den inn eller kaste den :S ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg