xplot Skrevet Juli 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2009 Får vel legge ut en liten tråd om bilen min. Dette er som sagt en E34, årgang 1991, den har gått 237000km pr skrivende stund og den har mange mil igjen, kjøpte den billig av en kar for 10000,- da stod den uten skilt og måtte EU godkjennes... Den hadde stått i mange år under ei furu så den bærte preg av dette: men dette var aldri et problem for meg, jeg så herligheten bak all jordslagg og furunåler, dette var bilen for meg, nå skal det sies at jeg har eid 2 E34 før denne men det var noen spesielt med akkurat denne, jeg dro fra vaskebøtta, høytrykk og avfetting, og etter et par timer så jeg det jeg forelsket meg i.... Denne: Har hatt bilen en stund nå og det har blitt både 60/30 senkesett, hvite blinkers foran, BBS RC felger og lamper med sort blink bak, forutenom dette er det meste enda orginalt på den, men ting kommer, lommeboka må bestemme. Har planer om å kjøpe nye lister rundt om på bilen, en opplakkering av bilen igjen, sorte DE lykter og mørke blinkers samt mørke baklamper, annet som skal på bilen er bakrutesenker og M5 vinge, skal også ha stortsseter i stoff (har ikke sans for skinn da skinn er en sann plage både om sommer og vinter) Driver å letter etter et støpesett til polyurethane, husker ikke hvilken side jeg så det på men det bestod av en Base og Herder og kosta rundt 500,- har også handlet inn delebil med manuelt gir så det blir ombygging til manuelt i den nærmeste framtid, dessuten var det diverse annet småsnacks på delebilen jeg flytter over. Men så over til bildene av bilen, som forøvrig er tatt idag. Dette var nok alt for nå, skal komme med mer når jeg er ferdig med ombygging til manuelt Siter MB 200TE 90' x Daihatsu Charade 1.3 dx x BMW E34 520iA 24v x Opel Astra 1.7TDI x BMW E46 316i Facelift x BMW E34 520i 12v x Opel Kadett 1.6I Dream Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg