Gå til innhold

elektrisk feil :S hjelp

Ranger emnet


LuxXxuS

Anbefalte innlegg

hei:) har et problem med bilen min. når eg har på musikk og kjøre med dette ei stund kjem lampa med en motor og en lyn over og det slokna ikkje før eg har skrudd av musikken og viss eg ikkje skrur av musikken og stoppa en plass og skrur av bilen og ska starte den igjen så greie eg ikkje å få start på bilen så eg trur den går strøm tom på en eller anna måte men instrument lysane lyse veldig sterk :S

 

men siden i går fikk eg den lampa også når eg står i ro og bilen går :S:S og når eg kjøre igjen så slokna lampa etter hvert.

 

veit ikkje hva det kan være... :S

hjelp folkens:S bli heilt fortvilt... :S

 

er forresten snakk om en c ascona

Opel Ascona C GT 1989(Solgt)

Volvo 240 1986 (Solgt)

Opel Vectra A 8v 1990 (vraka)

Opel Vectra A 8v 1995 (Følg med: http://www.bilforumet.no/bilmerker/opel/vectra/277812-luxxxus-opel-vectra-prosjekt-d.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viss eg høre musikk og lampa lyset og så slår eg av anlegget og bilen og ska starte igjen så er den tom for strøm. hadde tenkt at det kunne være batterien men eg har dynamostøy også. så tenkte eg at det er dynamoen men bilen tappe no ikkje strøm heile tida... bilen ladda jo. så eg veit ikkje om eg bruker for mykje strøm :S det kan gå dager lampa ikkje lyset i det heile tatt :S

Opel Ascona C GT 1989(Solgt)

Volvo 240 1986 (Solgt)

Opel Vectra A 8v 1990 (vraka)

Opel Vectra A 8v 1995 (Følg med: http://www.bilforumet.no/bilmerker/opel/vectra/277812-luxxxus-opel-vectra-prosjekt-d.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår