leifarneb Skrevet Juli 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 Hei, Har kjøpt meg en ny rød Scirocco og trenger hjelp til å finne noen kule svarte felger for vinterdekk. Noen som har noen forslag til hvor og hvilke svarte felger jeg burde kjøpe til min Scirocco? (17") vh Leif Arne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2009 Til nye Scirocco blir 17" litt smått egentlig, så kjøp deg 20" med en gang og sett vinterdekk på orginal felgene Monterter 9,5x20 ET 36 med 235/30-20 i går på min Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdavolvo Skrevet Juli 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2009 Den er så vannvittig rå den bilen der altså. Der har VW virkelig fått til noe bra :) Siter Mazda 6DE 2,0 Advance + Volvo S40 1,8 1997 (kjøpe?...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Juli 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2009 Jeeez Frode! Grattis me kjerre :) Mye lettmetall i slike felger Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leifarneb Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2009 Hva med noe 18" litt enklere?? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg