CrazyKing Skrevet Juli 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 hei lurte på om noen har byttet dette og vannpumpe selv? det jeg egentilg lurer på er om man trenger noe spesial verktøy? til feks kammene (kammen) eller noe slikt? eller er det bare og dure i vei, har skrudd mye, ingen nybegynner, byttet på en lancer, der var det ikke noe problemer, men var riktignok en 1,6. noen som vet ? på forhånd takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Juli 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2009 Trengs ikke spesialverktøy til å skifte nei :) Vannpumpen min er ikke byttet siden reg.reim skiftet mitt på 210.000km men det anbefales å bytte den mens reg.reimen er av. Har forøvrig originalreim og balansereim fra MotorForum tilsalgs vist du er interesert :) Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg