yaukf Skrevet Juli 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2009 Heihei! hår nå kjøpt meg en bil! en audi A4 S-lin 2.0 TDI Quattro :) men syns d er litt mye gummi og litt kjedlige felger på den nå.. så d her jeg tenk og gjøre noe med :p men har ikke peiling på hvilke felger jeg skal ha.. :( fargen på bilen er Lava grå. såg foresten en bil på finn.no med nopen felger jeg likte.. stod d var noen S6 felger 19".. de felgene var d eiker på. legger ved et bilde:) nopen som veit hvor jeg finner de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papirkurven Skrevet Juli 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 Lignet litt på disse: ASP=5866223[O]amp;Type=Audi[O]amp;Model=A4[O]amp;Year=2003[O]amp;Klasse=13"]LINKY, Men vannskelig å se siden bilde ditt er så lite. :op: Siter Audi A4 1.6 2003 mod. Solgt: Opel Calibra 8v 4x4 92 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yaukf Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 litt bedre bilde :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yaukf Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 skal hente bilen i morgen, da kan jeg legge ut bilder av den :) kanskje d blir litt lettere og hjelpe meg med og finne felger til den da? :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet Juli 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 (endret) Det er de nye RS6 felgene de på bilde over her. Orginal utgaven heter 5-eiket segment design. Fås kjøpt, som replika, på f.eks Dekkskift.no .Du kan ringe til Christer på 41 25 56 96 ang pris. Eller Møller hvis du ønsker orginal utgave. EDIT: De nye S6 felgene ser slik ut Endret Juli 20, 2009 av Orihime Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Juli 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 Øvre årdal ja.. Kjenner en del folk der oppe :) Fin bil du har fått deg! Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yaukf Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2009 ja, eg e fornøyd me bilen eg :) jævli fin farge :) ska legge ut bilde av den i morgo... her e nokon bilde fra annonsen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Juli 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2009 Så pent ut:) Grattis :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yaukf Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2009 mhm =) takktakk :D noen som veit om sportsunderstell er justerbart? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Juli 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2009 Det er ikke justertbart orginalt nei, du må nok skaffe deg nye coilovers om du skal senke.. Eller du kan kjøpe senkeskåler, men disse er vanskelige å få tak i nå tildags, da det er slutt på produsering.. Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Juli 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2009 ...men disse er vanskelige å få tak i nå tildags, da det er slutt på produsering.. Noen som vet hvorfor egentlig? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yaukf Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2009 Det er ikke justertbart orginalt nei, du må nok skaffe deg nye coilovers om du skal senke.. Eller du kan kjøpe senkeskåler, men disse er vanskelige å få tak i nå tildags, da det er slutt på produsering.. åjaahh.. dyrt med coilovers.. :( kor mye får du på senkeskåler da? :) nokon her på forumet om skal selge eller kan skaffe eventuelt? har lyst og få den litt litt lågare framme.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fastlane09 Skrevet Juli 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2009 Gratulere med herlig bil :D Kjøp deg justerbart senkesett ;) Siter Audi A6 Avant 2,0 TDI 177 HK 2014 S-Line x 2 Audi A4 Avant 1,8 TFSI 2009 S-Line - Solgt Golf Sportline 1,6 FSI 2005 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet Juli 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2009 åjaahh.. dyrt med coilovers.. :(kor mye får du på senkeskåler da? :) nokon her på forumet om skal selge eller kan skaffe eventuelt? har lyst og få den litt litt lågare framme.. Senkeskåler kosta ca 1000kr, men som nevt før i poster her så lages de ikke lengere. Hadde tenkt å sette på dette selv på bilen min, men finner det ikke for salg noen plasser lengere. Så dessverre er det justerbart som er alternativet for å få lik høyde foran og bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yaukf Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 Gratulere med herlig bil :DKjøp deg justerbart senkesett ;) tusen takk :) faen så kjedli at dei ha slutta med d da.. :( får sjå litt rundt om nokon selge brukt ;p eller så blir d vel coilovers.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg