Gå til innhold

Mondeo 02 2,0 TDCI


mosme

Anbefalte innlegg

hadde samme problemet med min 97 stasjonsvogn. har defa alrm i bilen og det var startsperra det var noe galemed. bare koblet ut hele alarmboksen og tyvkoblet startsperra. så funket alt som det skal :)

- Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007

- Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET

- Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS!

- Peugeot 106 SOLGT

- Simson S50B1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stopper ikke under kjøring om, sorry,når DEFA startsperra slår seg vrang

 

Tipper vi har en dårlig kamføler her jeg

 

Når du sier de så er det muli det er dårlig kamføler. Hadde lignende problem på ein Opel eg hadde, men hadde glemt de eg til du nemte kamføler. Da kom er på kva den oppførte seg leis. Mange de samme symptonene nå, men har ikjke merket at den fjusker under køyring, det gjorde opelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Det har jeg prøvd, og fikk det rett og slett ikke til. For det første så er kontaktene inn på lykta totalt forskjellig, for det andre så er det ca dobbelt så mange ledninger inn på Xenon lyktene.

Etter iherdig lesing av koblingsskjemaer mente jeg jeg hadde funnet ut hvilke kabler jeg kunne unnvære, dvs automatisk høyderegulering og diagnose. Lyktene lyste de, men effekten var omtrent som å montere en 24V pære på et 12V system, dvs ikke brukbart etter mørkets frembrudd.

Forsøkte også med å tilføre spg/gods på de fleste tiloversblevne kabler uten resultat

 

Har ikke skrinlagt prosjektet, men lagt på is foreløpig

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår