Gloms Skrevet Juli 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2009 Har kjøpt meg en FM/AM antenne fra Phonocar. Leste bakpå pakka, men forstod ikke helt hvordan jeg skulle koble den. Det er en mini-jack lignende kontankt, men skal i spillern, men så er det en annen liten svart ledning der med en kabelsko i enden. Skal den inn i "remote" inngangen på forsterkern min? Stod noe om "remote" bakpå pakka, men forstod det ikke helt. Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2009 Har du en link? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gloms Skrevet Juli 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2009 Hvis du går inn på Transmedia.no - Spillere og tilbehør - Antenner og tilbehør. Og så inn på side 2 der. Den til 175 kroner er den jeg har. Går ikke ann å linke fra den siden. Får bare transmedia.no hvis jeg prøver å kopiere link. Noen som ble noe klokere etter å ha sett antenna? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heyJulius Skrevet Juli 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2009 (endret) Er det http://transmedia.mystore.no/ds_product_info.php/cPath/193_525/products_id/863 det ser ut som den skal ha strøm fra remote på spilleren, den blå/ hvite ledningen. Endret Juli 18, 2009 av heyJulius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gloms Skrevet Juli 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2009 Det er den antenna ja Så den ledningen som ikke skal inn i spillern skal jeg plugge i samme inngang på forsterkern som remote? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heyJulius Skrevet Juli 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2009 Det er den antenna ja Så den ledningen som ikke skal inn i spillern skal jeg plugge i samme inngang på forsterkern som remote? Det er vel antenne forsterker i antenna som trenger strøm. Hvis det står remote, så er det nok slik ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg