Raggetuss Skrevet Juli 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2009 Trenger noen råd. Er det noen som kan hjelpe meg med og forklare hvor mye jeg bør ta av hjulbuene forran og bak på Golf 2. Gjerne med bilder om nmoen har..? Blir senk og g60 bredding som er planen.. Er ikke sikker på hvor mye den er senket når jeg da har kjøpt den sånn den står. (ble en stresshandel serru, så noen spørsmål uteble) Haster litt når jeg snart skal grunne og lakkere tralla.. Siter Prosjektet mitt sitt: Golf 2 GTD: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/231454-raggetuss-golf-1-6-tubo-diesel-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Juli 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2009 Trenger noen råd. Er det noen som kan hjelpe meg med og forklare hvor mye jeg bør ta av hjulbuene forran og bak på Golf 2. Gjerne med bilder om nmoen har..? Blir senk og g60 bredding som er planen.. Er ikke sikker på hvor mye den er senket når jeg da har kjøpt den sånn den står. (ble en stresshandel serru, så noen spørsmål uteble)Haster litt når jeg snart skal grunne og lakkere tralla.. vent til du har bredderne ville jeg gjort! så legger du dem på der dem skal ligge så måler du ut hvor mye du kan skjære bort. dumt å skjære bort for mye så ikke bredderne får en anleggsflate å lige på. er usikker på hvilken festemetode det er på disse men egner med det bare er noe plast filler du limer på for at det skal se bedre ut, utgjør dem så mye da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juli 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2009 Hvis du skal kappe bak så må du huske på at du da må sveise etterpå. skjermen er to delt der. Foran er det bare å kappe. men ja, vent til du faktisk har bredderne slik at du ikke kapper for langt opp Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retteåsen Skrevet Juli 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2009 Jeg kan stikke innom deg jeg, har akkuratt gjort det selv, så kan vise deg i morgen! så kan du jo kikke på bilen min også hvor langt opp bredderen kommer! Retteråsen Siter Mvh Bjørn Arild Retteråsen Golf mk II 85 CL 1,6->16v Audi A4 1.8L 20V 98 Retteråsen's Salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggetuss Skrevet Juli 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2009 Jeg kan stikke innom deg jeg, har akkuratt gjort det selv, så kan vise deg i morgen! så kan du jo kikke på bilen min også hvor langt opp bredderen kommer! Retteråsen Høres bra ut:) Siter Prosjektet mitt sitt: Golf 2 GTD: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/231454-raggetuss-golf-1-6-tubo-diesel-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colaboy85 Skrevet Juli 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 Jeg er enig med de andre her.. vent til du har skaffet deg brdiinga! jeg har netopp gjort dette selv.. og måtte kappe i breddinga for å få på de felgene og senkinga jeg vil ha. har en del bilder av dette om du er intressert så kan jeg sende de til deg på mail :) som tidligere sakt så må det sveises bak.. altså bare punktes ihop og godt med tektyl etterpå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AmoeN Skrevet Juli 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 Legg ut bildene av kappinga her da Retteråsen & colaboy85 så alle kan se :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retteåsen Skrevet Juli 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 Det ligger bilder av åssen jeg gjorde det i tråden min hvis dere kikker innom den :) Stikker innom deg senere i kveld jeg raggetuss :) Retteråsen Siter Mvh Bjørn Arild Retteråsen Golf mk II 85 CL 1,6->16v Audi A4 1.8L 20V 98 Retteråsen's Salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg