Celica lover Skrevet Juli 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2009 Tja hva skal jeg si... har bare gjort noen små ting med bilen, så det er ikke store greiene. Men kommer alltids litt mer ;) ] Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2009 Har også bygd litt annlegg.. Nytt innsug.. Skal bytte ut mye av annlegget til fult Pioneer etterhvert ;) Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2009 Så lurer jeg litt??? Sånn: eller sånn: her er det da lakkerte speil, tak og spiler. samt liser på lyktene! Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Juli 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2009 Her var det dårlig med kommentarer. Du har kosta på bilen din endel virker det som.. Men tror jeg ville byttet ut baklyktene med noen highline-baklykter. Kanskje satt på svarte emblemer? Ellers så var bilen tøff =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2009 Her var det dårlig med kommentarer. Du har kosta på bilen din endel virker det som.. Men tror jeg ville byttet ut baklyktene med noen highline-baklykter. Kanskje satt på svarte emblemer? Ellers så var bilen tøff =) Har egentlig ikke kosta på den mer enn 10k foreløbig... men skal bygge et nytt å STØRRE anlegg nå... btw. skal ha nye baklykter ja, med sort innmat! og lakere til sorte emblemer ;) Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikH Skrevet Juli 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2009 stygge baklykter.. og litt anlegg var vel en smule underdrivelse :p hehe. ville beholdt fargen som det er, og om du skal få deg boser-panser - ikke sveis på buer over lyktene. det så sykt stygt ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2009 stygge baklykter.. og litt anlegg var vel en smule underdrivelse :p hehe. ville beholdt fargen som det er, og om du skal få deg boser-panser - ikke sveis på buer over lyktene. det så sykt stygt ut.. Enig med lyktene ja... var bare noe jeg skulle ha midlertidig! Hadde ikke planer om å sveise på panseret, blir nok heller at jeg kjøper noe plast.. kommer litt update på det nye anlegget etterhveert ;) Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan91 Skrevet August 3, 2009 Rapporter Share Skrevet August 3, 2009 hei, lurte bare på hvor du hadde kjøpt luftfilteret ditt. Var det mye jobb å bytte ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet August 3, 2009 Rapporter Share Skrevet August 3, 2009 Klarer du å slepe med deg det anlegget med den motoren der da? :D Sort tak og boser hadde absolutt sett bra ut det. Likte derimot ikke volcom merket på panseret eller baklyktene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg