Nabbi Skrevet Juli 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2009 Hei, etter å ha diskutert med fattern osv har jeg kommet fram til at jeg antageligvis skal handle meg en s6. Lurer litt på. Hvor vill blir forsikringen med 20% bonus og en alder av 20? Hehe jeg forsikrer den nok på fattern i førsteomgang men uansett. Jeg leste om en som hadde en audi s6 v8 på forumet. Veldig fornøyd med girkassen, men fant ingen som hadde 2.2tq. Noen som har noe erfaringer? Siter <-'VåtSokk'-> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Juli 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2009 Forsikringen kan du jo sjekke på nettet, bare se hvilken forsikring som du kommer best ut av! :) feks: https://www.gjensidige.no/beregn/bilforsikring?WT.ac=Forside_P_Stor1_10prosent_Nettrabatt_Bilforsikring_FP3_19.05.2009 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabbi Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2009 Det var vist en spesiell bil: P Siter <-'VåtSokk'-> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audirobban Skrevet August 6, 2009 Rapporter Share Skrevet August 6, 2009 Tror du skal styre langt vekk fra Automat kassene på disse bilene, han som jeg kjøpte s4en min av byttet 2 automatkasser før han byggde om til manuell. Bilene er nok litt billigere og kjøpe med automat, men dem er også vannskeligere og få solgt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg