Gå til innhold

Godkjenning Audi 50

Ranger emnet


Pipen

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Trenger litt hjelp her.

Audi 50 kom med effekt opp til 60 hk, og min har 1,1 med 50hk. Jeg trengeger et skriftelig bevis som bekrefter dette, slik at jeg kan få godkjent bilen med 1,3 liters motoren fra poloen som har illsinte 54 hk.

Har kontaktet Møller, men det eneste svaret jeg fikk der var: Sjekk VACN forumet. Der har jeg ikke fått noe positivt svar. Så er det noen som kan hjelpe meg her? Hvem kan jeg kontakte osv?

 

Finnes det noen mulighet å få godkjent Polo senkesettet på 50'n? Bare for å ha stilt spørsmålet...

- 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream.

- 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri.

- 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke tenke meg at det er noe problem å få godkjent polo senkesett på en audi 50.. Det er jo trossalt samme bilen, forskjellen er jo nesten bare merket i grillen. En kompis har også en slik bil, og i vognkortet på den står det "Volkswagen Audi 50"

 

Ang. motor trur jeg bare du må ringe biltilsynet å høre hva dem sier, men jeg kan ikke tenke meg at det kan være noe problem med hele 4 illsinte ponnier mer enn orginalt..

 

Mvh

Mathias

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snakket med biltilsynet ang motor. Fikk beskjed om at så lenge det kunne fremvises papirer fra importør at dette var greit så var det bare å komme innom. Men Møller sliter tydeligvis med denne dokumentasjonen, men jobber med saken nå.

- 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream.

- 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri.

- 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår