Beleghelm Skrevet Juli 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2009 Hei. Har vært uheldig å havarert motoren på min 2.0 145hk 2002 mod Mondeo, da spjeldet til innsuget har løsnet å gått inn i det meste:( (takk til Ford som ikke opplyser om at denne delen faktisk er en svakhet på denne modellen, så istedenfor å betale 3000 for å bytte til nytt spjeld må jeg nå ha ny motor) Noen som har info om hvor jeg kan finne motorer:)? Er det billigere å få gjort det i Danmark, Sverige eller noe sånt? På forhånd takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2009 Har du undersøkt prisen på en ny?? Er slett ikke ille Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beleghelm Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2009 Nei heilt ærlig har ikke det. Ford Norge da? Har bare tenkt at de er dyre siden de kunne ordne en brukt 80km på ford til 35000:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2009 Med jobb blir det jo fort noen kroner...Hørtes kanskje litt i overkant ut det men. Er på ferie så jeg får ikke sjekka Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg