Per-Henrik Skrevet Juli 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2009 Hei jeg skal ha litt farge på en nok så rusten bak aksel. mest overflate rust bare. men man pusser den jo ned. kanskje sand blåser den litt. Men hva bør jeg grunde den med. og hva bør jeg male den med over grundinga for at den skal holde ?? vinnes det noe man kan grunde med selv om det er bitte litt rust på den ?? Per-henrik :-D Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Juli 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2009 Spørs om du skal ha den strøken , eller bare ny farge på den??? skal den bli strøken, så er det sandblåsing og zink,2K syre, fyller og lakking som gjelder... Er det hastverk, er det vel bare få av det løse, male på rustmelk, koste på lakk i ønsket farge??? Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 nja strøken å strøken. skal sand blåse den tenkte jeg. å Men tenkte å male den. børe ikke vøre strøken overflate bare den er rustfri. og farge svart. vil ha no som er veldig slag sterkt¨. å helst ikke flasser av med det første. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Juli 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 Hvorfor ikke bare kline på litt tectyl på den? Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 av den enkle grund at bilen skal lakkes orange under. å bilen skal ikke ha noe. tectyl på seg. men tenkte bakaksel og noen andre under stell deler skulle bli svarte. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Juli 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 - 2 strøk Owatrol - 1 strøk 50/50 Owatrol/Arcanol - 1 strøk Bengalack (iblandet 10-20% Owatrol) ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 å det blir hardt og fint ?? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasK Skrevet Juli 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 +1 strøk bengalakk til. Det blir meget bra ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg