FirstPrice Skrevet Juli 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2009 Hei Nå kommer snart EU godkjenningen min, å når den er godkjent skal jeg ha på senkefjærene. 40/40. Jeg har et par fjørklemmer, men disse var såpass store at det var et problem å faktisk få ut de orginale. Er det noen som vet om en lettere måte å få inn fjørene på, eller om jeg trenger noe spesial klemmer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Juli 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2009 Du kan løsne på nedre/bakre bolt på bærebroa sånn at den spretter ned, og du kan ta ut fjæra. Men dette kan du bare gjøre på den ene enden av bilen, tror det er bak. Foran tror jeg du må bruke fjærklemme, eller jekke fjæra oppover til den spretter ut. Foran tror jeg også du må bruke fjærklemmer for å få fjærene inn. Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2009 Bak løsner du bare indre skrue på bærebrua, vipper den ned,bytter fjær, jekker opp igjen og skrur sammen, foran anbefales det orginale innvendige fjærklemmer, ikke utvendige drittklemmer. Men du kan ta det på bærekula foran, løsne den, slippe ned med jekk under, og skifte fjæra slik, i nødstilfelle. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg