Gå til innhold

Hvorfor FAEN...

Ranger emnet


eiriksmil

Anbefalte innlegg

Skal man åpenbart ikke kunne lage en tråd om moped her inne på stripa (off topic) hvis man er bruker her og f.eks hater alle fjortissene på mopedportalen?

 

"Tråd slettet av JChE

Årsak: Dette er et BILforum! Prøv mopedportalen.com"

 

Nei, jeg råner ikke rundt på moped og nei, jeg føler meg ikke støtt, bare stiller spørsmål ved enkelte avgjørelser.. :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg. Stripa er jo et off topic-forum, så når man kan snakke om tørketromler og countrymusikk, må det vel gå an å snakke om moped og, som et annet tema.

 

Var litt usaklig den slettinga av tråden ja.

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JChE har interesser i mopedportalen?

 

Neida, det vet jeg ingenting om, bare kødder, men det var den dårligste begrunnelsen jeg har hørt, OT er det på ett bilforum, men det er faen meg mere relatert enn griseprat og tørketromler.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Bilforumet sitt offtopicforum for debatt og diskusjon om alt annet enn bil. Bruk Annet bilrelatert forumet til bilprat. NB! Stripa er ikke en chat!"

 

Vil vi snakke om mopeder her på stripa må vi for pokker meg kunne gjøre det og. Folk snakker jo om alt mmulig annet svada og.

Gjennopprett tråden du slettet, triggerhappy moderator :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri har jeg sett så mye sutring over stenging av en tråd. Og siden jeg åpnet den igjen, er det ingen som har svart der heller. Menmen, åpen er den uansett, og neste gang dere måtte være misfornøyd med noe;

 

SEND PM!!!

Tullete å lage en ny tråd bare for en slik filleting, en pm og tråden ville blitt åpnet igjen. Lignende tråder har blitt slettet før uten at noen har brydd seg, slik er det bare. Ikke verdens undergang dette altså...

Endret av JChE

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår