hadani Skrevet Juli 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 Hei, Driver og skal bytte hjullager bak på min 96 mod. 2,5 V6. Problemet er at jeg ikke får skiva til å slippe, virker som bremsebanna til handbrekket ikke vil slippe. Er sikkert blitt slitekant på trommelen, men jeg finner ingen ting å justere på for og få de til å slippe. TIPS!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet Juli 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 Gi bremsetrommelen noen kakk med en gummihammer ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FantIkkeNick Skrevet Juli 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2009 skal være en justering som du kan se igjennom hullet på skiva Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Juli 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2009 er bare og slå og slå, har en tendes og sette seg hardt Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hadani Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2009 Takker for tips! Hjelper å banke, men fant til slutt justeringsskruen også. Så ikke pent ut inni der så jeg bytter like godt alt når det først er oppe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Juli 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2009 du må ut med hele bærearmen for å bytte hjul-lager om du ikke har spesialverktøy. opel beregner 5 timer på jobben, gjort selv, er HELVETE!:P lagere satt med 10 tonns trykk. Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet Juli 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2009 du må ut med hele bærearmen for å bytte hjul-lager om du ikke har spesialverktøy. opel beregner 5 timer på jobben, gjort selv, er HELVETE!:Plagere satt med 10 tonns trykk. Jeg og fattern dunka de ut med en hjemme laga "runker" når de sto på bilen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Juli 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2009 funka ikke for meg kan du si. tok 10 tonn å få ut driten. nesten like ille som på broderns kengeru, da den nappa litt ved 12 tonn:P Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg