Nurfd Skrevet Juli 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2009 (endret) Hei Til Torsdag skal jeg hente min nye bil, audi 100 1993 modell, 2.6E Quattro Så vil jeg gjerne bytte litt små deler på utsiden for å få den cleane shiny looken. Så lurer jeg på om noen av delene fra Audi s6 passer på audin, for eks grill osv små ting. Eller er det noen som har noe bedre tips til Grill på en Audi 100? Er sedan foresten :) Foresten, jeg er ikke ute etter noe styling kit. Hehe. ^^, Endret Juli 12, 2009 av Nurfd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juli 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2009 Ingenting av delene fra s6 passer på fronten til en 100. Grillen, lyktene og panser etc er forskjellig. Helt annet utseende på dem. Men det går fint an å bygge om til s6 front. Og skal du ha s6 fanger må du også putte på s6 framskjermer da disse er bredere enn de som står på a6/100. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabbi Skrevet Juli 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2009 Hva med innsiden da? Tenker på interiøet osv :) Seter :) Siter <-'VåtSokk'-> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juli 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 det er jeg rimelig sikker på passer helt fint. har sett flere som har s6 interiør i 100'ene sine :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabbi Skrevet Juli 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 Siden jeg fikk svar på det lurte jeg på en ting til. Jeg har hørt utrolig mye posetivt om 2.3 motoren femmern. Men hva med 2.6e , siden den jeg antageligvis skal hente er som sagt 2.6e . Jeg har lest litt forskjellig så vet ikke hva folk mener om dem :P Siter <-'VåtSokk'-> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juli 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 Har selv hatt en A6 med 2.6 v6 for lenge siden. Motoren er kjempefin og dravillig, men litt tam. Med litt eksosoppgradering blir det en veldig fin lyd i den også. Med normalt vedlikehold holder den motoren LENGE. automatkassa var det jeg fikk problemer med, så anbefaler manuell uansett. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabbi Skrevet Juli 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 Den er grei, ja det er manuell :) Siter <-'VåtSokk'-> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Hitman Skrevet Juli 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 Jeg har 2.6e som har passert 303768km. Jeg hadde den på EU i dag, ikke en eneste ener, toer eller treer feil. Morsom, men tørst motor. Men det som er trist er at jeg samtidig benyttet sjangsen til å teste Toyota Urban Cruiser 1.4d med 90hk, og den gikk faen meg bedre enn 2.6 litern :( Surt! Men det får meg til å lure på hvordan draget er i 3.0tdi til Audi eller BMWs rekkesex-diesler... *drømme* Siter Inside every small problem is a large problem struggeling to get out. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabbi Skrevet Juli 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2009 ahha skjønner. Jeg vet ikke hvor lenge jeg vil beholde den men det for nok duge i en god periode. Ser en del koselige ting jeg kan gjøre med den så forsjå :) Siter <-'VåtSokk'-> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Juli 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 Surt! Men det får meg til å lure på hvordan draget er i 3.0tdi til Audi eller BMWs rekkesex-diesler... *drømme* Det er helt sykt skal jeg si deg :) Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg