Ja9_91 Skrevet Juli 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2009 Kjøpte en Corrado for ikke lenge siden og fikk lappen nettopp så har ikke kjørt langt. Men jeg må gire veldig hardt og bestemt for å få den i gir uten ulyder, og er ekstra hard i 2 giret. Har kommet en harde ulyd 2 ganger når jeg har giret til andre, og den hopper litt noen ganger når jeg står i ro og setter den i revers. Bilen rister godt da. Er nok olje på motoren når jeg sjekket for en uke siden. Hva kan dette være og hva bør jeg gjøre? Bør vel bytte olje også så Hvilken olje skal jeg ha og hvor mye skal jeg helle på? Er en Corrado G60 89 mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2009 Kan ikke være så enkelt at girstaga(alt. wirer) trenger en sjekking, smøring og justering? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ja9_91 Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2009 Kan ikke være så enkelt at girstaga(alt. wirer) trenger en sjekking, smøring og justering? Kan godt være. Vanskelig å gjøre det? Noe veiledning på det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juli 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2009 Bytta olje/filter/sil på girkassa da? Eller var det det du mente når du sa motor? Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet Juli 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2009 clutchen din tar ordentlig osv? wire'n er i orden? prøv hvertfall og bytt olje på kassa Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ja9_91 Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2009 Skal prøve å bytte olje, sjekke over wire osv. En kompis av en kompis har hatt Corrado for noen år siden så skal hørre med han. Men finnes det en bok eller veiledning på nettet som jeg kan se på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juli 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2009 Hvis du får tak i Haynes manual til bilen står det meste der :) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristaafa Skrevet Juli 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 Finnes ikke Haynes til Corrado, men en meget detaljert Bentley-manual. Siter - VW Corrado G60 -89 x Ford Sierra 2.0i CLX Stv. -92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ja9_91 Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2009 Okei takker for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilaboy Skrevet Juli 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2009 har en box til salgs hvis du finner ut at den er gåen Siter la dæ få d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg