BRENNA-opel-RACER Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Jeg kjører en ascona c gt, og har et digitalt instrument panel fra en kadett. Det er lcd skjerm og det er heftig som faen. MEN, nå viser speedometeret feil fart, det viser en mellomting av miles og kilometer....... Hva skal jeg gjøre?? blir jo nesten av-skilta hvis jeg blir stoppa av grisen!! er det noen som vet hvordan jeg kan fikse det?? eller noen jeg kan oppsøke?? helpme helpme helpme Siter ny kam, porta, høvla, 2,5 eksos, senka 60mm, stylingsett. Medlem av brennaracing Opel ascona - Fordi velvære starter med.......opel ascona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 du har en bryter bak på LCD-instrumentene,, prøv å vipp over denne, kanskje det hjelper? Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Originally posted by BRENNA-opel-RACER Jeg kjører en ascona c gt, og har et digitalt instrument panel fra en kadett. Det er lcd skjerm og det er heftig som faen. MEN, nå viser speedometeret feil fart, det viser en mellomting av miles og kilometer....... Hva skal jeg gjøre?? blir jo nesten av-skilta hvis jeg blir stoppa av grisen!! er det noen som vet hvordan jeg kan fikse det?? eller noen jeg kan oppsøke?? helpme helpme helpme Så den bilen for salgs for ikke så lenge siden.. Du som fikk kjøpt den? Hvor mye måtte du ut med? :) Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRENNA-opel-RACER Skrevet Januar 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 litt for mye....... Siter ny kam, porta, høvla, 2,5 eksos, senka 60mm, stylingsett. Medlem av brennaracing Opel ascona - Fordi velvære starter med.......opel ascona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElDino Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Feil girkasse giver ? Siter ------------------------------------------ Kadett E Cab Kadett E GSi 16v Ascona C GSi 16v Turbo Calibra 16v x2 Omega 2.4 stv Vectra B 1.8 16v Rekord D - prosjekt ------------------------------------------ mobil: 41556699 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 det er også en mulighet ja, Eldino :) godt å se flere kjente opelmennesker her :) Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 er vel mest sansynli gjiveren som er feil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 den finnes vel en haug av de følerene, finn deg en annen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg