Gå til innhold

Skole

Ranger emnet


Næssen

Anbefalte innlegg

Hei.

Har gått første året ¨på mekken, og i dag fikk vi vite hva vi komm in på for neste år.

 

og jeg komm inn på pit i sande, vet ikke helt hva det er en gang:P men er nokk fresing dreiing, også kan man bli industrimekaniker etterhvert.

 

Men så komm jeg også på venteliste på kjøretøy, og det var jo det jeg ville mest egentlig da:P... er på 20 plass, på ventelista. tror dere jeg kommer inn på kjøretøy vis jeg setter meg på vent?

Hva syns dere jeg burdte gjøre?

Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt)

Volvo 240 Turbo.

Volvo 240 86 modell. (Delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo prøve å komme deg inn på kjøretøy, er jo bare å bytte om du kommer inn der, selv etter skole året har begynt.

- Mercedes 190E Svære hjul edition

Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor stor klasse er det? vet du det? Fordi jeg gikk kjøretøy og skal bli lærling nå! og mange av folka som begynner på kjøretøy/mekken er ikke mammas beste barn for å si det rett ut;)så mange gir faen i skole osv... så da kanskje det blir plasser!

 

så i min klasse falt det bort en del elever helt i starten sllik at de som stod på venteliste kunne begynne:) så hvis du er heldig så kanskje det går;)

 

eller så kan du ta fri år å skru og jobbe litt også søke kjøretøy neste år igjen:)

2000 Audi A4 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, veit ikke helt hvor stor klasse det er..

Ja, har takka ja, til å gå på pit, men jeg takka også ja til å stille meg på vent på kjøretøy, så får se hva som skjer.

 

heheh, sa det til mamma at jeg kansje vurderte et friår.heheh, men det likte hun ikke helt:P er like greit, vil bare bli ferdig med disse skole greiene nå:P

 

Men får håpe som du sier, at det er en del som trekker seg, så jeg kommer inn, men tviler på at jeg kommer inn, siden jeg er på 20 plass:P

Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt)

Volvo 240 Turbo.

Volvo 240 86 modell. (Delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår