wicky124 Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Var ute og kjørte nå..Så noe som kanskje kan være en ripe i en ellers så perfekt verden hos quattro elskerne..Så en Audi A6 av den nyeste typen..som hadde kjørt seg fast i ikke så veldig mye snø..hihihi..lo godt når jeg putra forbi i min merce :D stakkarn drev og gasset og alle hjulene rullet litt men så blei han stående..ahhahaha... (sikkert en elendig sjåfør ;) ) Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Sølvgrå en? En på jobben hadde sett en A6 kjøre rett i snøkanten mellom Lillestrøm og Grorud en plass. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Du skal vel stå rimelig dypt for å sette deg fast med en spilitter ny Quattro :D Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2 Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Måtte dra løs en quattro i fjor vinter. Han kjørte inn på en plass hvor det lå en ca 15++ cm med nysnø. Snøen ble presset under bilen og han ble hengende:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Haha, bare Suzuki Baleno som gjelder... den kommer seg fram over alt!! :D God på snø-drifting også... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 åssen klarer folk og kjøre seg fast i løs snø? jeg har en GAMMAL kadett city RWD som det er igjen 3 runder igjen av fjærene, skurer i snøen hele tiden men har da aldri satt meg fast Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 Kan være fort gjort å bli hengende dersom bilen er lav.. Men det var neppe puddersnø? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg