Larsen's Motorsport Skrevet Juli 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 God kveld:) Skal kjøpe meg Angeleyes til bilen no i kveld, så vart eg litt i tvil på kva bakrunn på lyktene som passer best til min opel som er blå, Burde eg ha Chrome eller Sort Bakrunn? Takk for tips:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the Stig Skrevet Juli 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 Nå er det kanskje for sent, men vi burde vel nesten fått et bilde av bilen? Utifra fra hva jeg ser fra avataren din ville jeg personlig trolig gått for chrome, syns fargen din akkurat er litt for lys til at svart hadde blitt pent. Siter Some say he recently nicked an old Vauxhall because he thought it was a Spaceship. A spaceship he plans to use to visit Jupiter ... All we know is, he is not The Stig, he is however The Stig's Norwegian cousin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsen's Motorsport Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 Hei:) Blir chrome. Men vart litt usikker i går kveld, det eg lurer på er at eg har lest mangen plasser at du må ha over gang fra firkanta til rund kobling eller omvendt, for at det skal passe på org koplinger. Men så lurte eg på om det er nokken som veit kor du får kjøpe lykt passer på dei org koblingane uten nokke overganger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrien Skrevet Juli 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2009 Hei:) Blir chrome. Men vart litt usikker i går kveld' date=' det eg lurer på er at eg har lest mangen plasser at du må ha over gang fra firkanta til rund kobling eller omvendt, for at det skal passe på org koplinger. Men så lurte eg på om det er nokken som veit kor du får kjøpe lykt passer på dei org koblingane uten nokke overganger?[/quote'] kjøper du delight frontlykter med angeleyes fra bsbildeler slipper du noen overgang til koblingene, der passer de rett i orginale koblinger, eneste du må gjøre er å koble angeleyes'a på de orginale parklysledningene i bilen din, fort gjort:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg