ames_white Skrevet Juli 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 Hei lurte på om noen av dere kunne hjelpe meg med en lite problem den elektroniske sentrallåsen sluttet og virke på nøkkelen til bilen jeg snakker da om di knappene på nøkkelen man trykker på for og enten låse eller låse opp dørene på bilen :) så jeg byttet batteri i nøkkelen men den virker fremdles ikke og siden jeg vet at en ny sånn nøkkel er svin dyr så ville jeg spørre dere først om det kan være noe annet jeg kan sjekke en skjult sikkring som kansje har gått eller noe sånnt Siter Ingenting er umulig!! Noe tar bare lengre tid :D http://www.e30meet.com 86 VW GOLF MK2 "Hugget" 00 VW GOLF MK4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 Lurer på om denne må programmeres etter batteribytte. Sjekk brukermanual. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elwood84 Skrevet Juli 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 hadde det problemet på min mor sin mercedes slk en gang. hjalp ikke å bytte batteri i nøkkelen. så jeg stakk nøkkelen i låsen og låste opp manuelt. da gikk alarmen seff, lurer på om jeg startet bilen og alarmen slo seg av.. og vips, så funket sentrallås knappen igjen:S :S Siter VW Tiguan 110tdi excl.R-Line Audi TT 2.0 TFSI 2007-solgt Golf V 2.0 FSI 2004 - solgt Golf IV 1,6Highline 1999-Solgt Citroen zx 1,4i Harmonie - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg