Gå til innhold

effektanlegg ascona B

Ranger emnet


sondreg91

Anbefalte innlegg

Sjekk på Biltema. Sikkert ikke værre enn Simons, men til en betraktelig lavere pris. Sjekka opp 3" til min ascona å det kommer på rett over 1000 lappen i deler(rør +2 potter). Bakpotte er det jo bare å velge å vrake i, men har noen fine av den sorten på Biltema også.

97 Opel Sintra 2.2 16v- Kondemnert 04.01.10

77 Opel Ascona 1.9S Nesten ferdig.

99 Passat 1.9TDI

96 Caravelle 2,5 tdi 102 hk

96 Mercedes 230E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk på Biltema. Sikkert ikke værre enn Simons, men til en betraktelig lavere pris. Sjekka opp 3" til min ascona å det kommer på rett over 1000 lappen i deler(rør +2 potter). Bakpotte er det jo bare å velge å vrake i, men har noen fine av den sorten på Biltema også.

 

var de mye tilpassning med utstyret på biltema? var på biltema å sjekket litt i dag, men hadde ingen anelse vilke lengder bøyer jeg skall ha :P

 

men vis dette du kjøpte passet fint hele veien, så kansje du har nummerene på røra? de hadde vert knall! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var de mye tilpassning med utstyret på biltema? var på biltema å sjekket litt i dag, men hadde ingen anelse vilke lengder bøyer jeg skall ha :P

 

men vis dette du kjøpte passet fint hele veien, så kansje du har nummerene på røra? de hadde vert knall! ;)

 

 

Hei.

 

Har ikke kjøpt ennå, men blir å gjøre det. De selger 3" som er ca 2 meter lange, de har rør med bøy som går over bakakselen (Lik det som er originalt) i 3" og lydpotter som man trer på der hvor de skal være som også er lik det som er originalt i utseende, men som selvfølgelig er litt "kraftigere" i utseende.

Vil jo bli litt klipp og lim, men det ser ut til at det skal gå veldig fint. Her på biltema i Harstad, så er alt av rør til eksos lagt ut i butikken, man slipper å gå til disk for å finne de. Alt er avbildet på side 122 og 123 i katalogen, å det er grisebillig:) Bakre potte kan man jo selv velge, men de har noen fine der å. Bare å gå inn på biltema.no å klikke på katalogen nede til venstre på siden, så åpner hele katalogen seg og den er søkbar:)

97 Opel Sintra 2.2 16v- Kondemnert 04.01.10

77 Opel Ascona 1.9S Nesten ferdig.

99 Passat 1.9TDI

96 Caravelle 2,5 tdi 102 hk

96 Mercedes 230E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår