Commodore Skrevet Juli 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 Er det nokon som veit kvar ein kan få tak i Rust bullet i norge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgeeee Skrevet Juli 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 Har 1liter, som selvfølgelig er uåpnet.. 250,- Siter kverulanter, snakk til noen andre.. takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jornland Skrevet Juli 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 Så vidt jeg vet er det for tiden ikke noen forhandlere på RustBullet i Norge nå. Han som drev med det i Asker har kuttet ut.. Men du får kjøpt fra Tyskland, og jeg har gjort det selv. Ta kontakt med Stefanie Gester på mail sgester@mindwr.com, som er offisiell forhandler på http://www.rustbullet.com. Det både billig og enkelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet Juli 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 Hvorfor bruke rustbullet når du får tak i 1000 forskjellige produkter i norge? Er rustbullet så sinnsykt bra produkt? Mener å ha hørt mye dritt om det for ett års tid. Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Juli 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 hvilke tilsvarende produkter er å anbefale? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jornland Skrevet Juli 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 Hvorfor bruke rustbullet når du får tak i 1000 forskjellige produkter i norge? Er rustbullet så sinnsykt bra produkt? Mener å ha hørt mye dritt om det for ett års tid. Jeg har brukt mange forskjellige produkter som rustmelk, Rustkiller, Brunox osv, men det er RustBullet jeg har vært mest fornøyd med. Den fungerer veldig godt som både primer og rustbinder, og man trenger heller ikke overmale den hvis det ikke er nødvendig med annen farge. Dessuten danner den en vanvittig hard overflate, og er god på heft så den må være et godt produkt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_John_ Skrevet Juli 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2009 Hva koster det å få det sendt til norge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jornland Skrevet Juli 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2009 Det er jo helt avhengig av hvor mye du bestiller.. Men frakt blir fort dyrt. Den eneste måten å finne eksakt frakt på er å sende en forespørsel til forhandleren i Tyskland. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_John_ Skrevet Juli 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2009 Men hvis man kjøper den største en gallon går det an å bruke flere ganger da? Ser at det er sånn malingspann. Så kan jeg da feks, male rust bullet på bilen, sette på lokket igjen å bruke den om igjen etter noen mnd ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_John_ Skrevet Juli 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2009 Grunningen jeg brukte nå sist var en 2K og måtte brukes iløpet av ett par dager.,, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet August 1, 2009 Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 er egentlig rustbullet bra produkt?? eg smurte dette på bilen. etter det hadde tørka eit par dager så sparkla eg over. grov pussa ned først, men sparkelet datt faktisk av dagen etter. trudde kansje det var noko gale med sparkelet men det hang ellers der eg hadde sparkla. og nei det var ikkje billig biltema sparkel men wurth sitt. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg