Gå til innhold

Raggetuss` Golf 1.6 turbo diesel. SOLGT

Ranger emnet


Raggetuss

Anbefalte innlegg

  • Svar 273
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, ja alle har delte meninger ;)

Går litt tregt med meg om dagen, men har da vært på huggeren og funnet meg noen lister, konsoller, deksler og annet småtjafs som jeg trenger.

Fikk da på plass breddinga og skjørtene om lørdagen :)

Har bare ett bilde av det foreløpig..

 

07082010392.jpg

 

 

Var også i Hamar her en dag og traff på 5 artige skapninger tilsammen i ene gata der :D Ikke ofte å se disse trolla :D

 

05082010391.jpg

 

05082010389-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan du ta et bilde nærmere av dashbordet ditt? digget det med skjermen og det, jævla kult. jeg har vurdert og ha skjerm jeg oxo men har ikke sett plass te det, digget versjonen din.

jeg har jo samme spiller som deg. hvor har du kjøpt den ekstra skjermen? e det touch skjerm?

 

Vært i Sverige en tur igjen i dag, å nå har jeg da husket å ta 2 bilder av slik det ser ut med alt på plass :)

 

10082010394.jpg

 

10082010395.jpg

 

 

Bare gjort sånn småtteri som ikke synes omtrent i dag, bortsett ifra at jeg måtte bare prøve lykter og grill i dag just 4 fun :D

 

10082010397.jpg

 

10082010398.jpg

 

Savner lokkene til jekkfestene men, finner vel på noe lurt med tiden ;)

Endret av Raggetuss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

På fredag skulle bilen på lakkering, ENDELIG :)

MEN på turen ifra sverige og til stedet der bilen skal lakkeres, ca 5 mil, så sa motoren takk og hei å dra til helvete.. SÅ, da var det bare å få dratt bilen hjem og grine. Nesten...

Så da var det å hente donor bil på lørdag, en passat 16v ombygd til 1,6 TD, ja folk er gale! Så da fikk jejg motor til golfen og deler til bruksbrakka :) Men kunne godt ha vært foruten motorhavari og fått bilen lakkert i helja, men slik gikk det da ikke.

Har da fått revet ut motor av begge bilene og fått inn motor igjen i golfen i dag og startet opp. Funker fint :) Mangler bare å få satt på plass drivakslinger, radiator og div slanger og rør til kjøling og luft.

Snuser litt på tanken med intercooler nå også, men vi får se.

Første prioritet er å få den kjørbar så den kan bli kjørt til lakkering hvertfall.

More 2 come :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeeeij, dekslet ditt ligger hjemme hos meg, bare stikk opp til fattern så får du det av han :) Tok både øvre og nedre til deg jeg!

Han vet om det bare å hente!

 

Neste helg flytter jeg min oppover da erre bare å få laget vogge, også lakkere deler :D

 

Retteråsen

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Golf mk II 85 CL 1,6->16v

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør der du :)

Lar den stå i ro ett par dager før jeg begyner på den så lakken får herdet skikkelig. Er egentlig ikke nødvendig, men tar ingen sjangser nå :) Men nå står den hvertfall trygt hjemme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ble kjempefornøyd selv :) Har bare ett par mobilbilder, men skal legge dem ut snart :)Låne meg ett speilrefleks til helja, for får ikke på langt nær frem fargen på de bildene jeg har her..

Også er jo heller ikke fangere osv lakkert enda da, så den står jo ikke ferdig på bildene.. Men er da det det er ;)

Endret av Raggetuss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår