Mr. Bollocks Skrevet September 1, 2002 Rapporter Share Skrevet September 1, 2002 Originally posted by Essex ja, helt enig!! la oss si jeg da, sier at Nissan er best. Da har jeg sagt at primera, maxima, micra, 200sx, 300zx, almera, sunny, terrano, x-trail, patrol, nissan lastebil, nissan truck, er bedre enn alt annet da, og det skal vel litt til, selv hvor stor nissan-fantast jeg er..... Du glemte Nissan Navara, Cherry, Bluebird, 100NX, 350Z, for å ikke snakke om SKYLINE!!!:D Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet September 1, 2002 Rapporter Share Skrevet September 1, 2002 den navara skal jeg gå god for! Og å glemme Skyline når man er Nissan-fantast kan aldri tilgis.. 100nx'en er blitt rettet på, hvis du leser hele tråden... Men cherry og bluebird regner jeg som Datsun... hvis jeg skulle liste alle datsun'er ochso, hadde det blitt litt mange! bare alle de 'gamle 300zx'ene' hadde jo blitt en side bare de:):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet September 1, 2002 Rapporter Share Skrevet September 1, 2002 bullshit PORSCHE E BEST!!! bullshit Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet September 1, 2002 Rapporter Share Skrevet September 1, 2002 øøøøhhhhhh, okay;) les første innlegg i denne tråden du, var lixom ikke meningen at vi skulle si rett ut hva som er best..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet September 1, 2002 Rapporter Share Skrevet September 1, 2002 HEHEHEHE!! Noen ganger klarer jeg bare ikke å la være å provosere litt.:D lol :roll: Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet September 1, 2002 Rapporter Share Skrevet September 1, 2002 Forresten glemte du KingCab, KingVan, Urvan, Silvia, MM osv Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet September 1, 2002 Rapporter Share Skrevet September 1, 2002 det er teknisk umulig å huske alle når man skal skrive en sånn liste raskt.... Så du er en av de som sender inn sms til tv'en du da, som sier at ditten og datten er best, og at det og det suger?? alle har hver sin måte å bruke penger på, noen bruker det på bil, andre på bl.a. sms................... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg