Marius Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 hehe...! Jeg legger ut en video nå! Hold your horses ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 har man kjørt japse en gang, blir det nok sånn for alltid... hapyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 Det spiller ingen rolle så lenge det er Japansk nei ;) ;);) selv er jeg konverta VAG head Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 Originally posted by marius hehe...! Jeg legger ut en video nå! Hold your horses ;) Video?? Hæææ? Av hva? Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 ja, hvor blir det av den filmen??? en japse som blir flisa nå eller??? :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 Originally posted by Essex ja, hvor blir det av den filmen??? en japse som blir flisa nå eller??? :cool: Blir fryktelig nysgjerrig av slike poster! hehe Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 nei, nå kødder du!!!!! vi vil ha film!!!!!!!!!!!!!!!!!:mad: :mad: :mad: :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 Sorry for venting... Var ca 50mb med uploading, last ned her Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 Sweet! :) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 bra film Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 begge deler er gromt...! Hør lyden på skyline når de flakser igjennom svingen..! den concorden! dragcar Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 ekke uten grunn at skyline r34 er drømmebilen min;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 Oki da... Jeg ville heller hatt en Skyline R34 en en RX7! Som daily driver...! ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 hørtes greit nok ut det ja;) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 Originally posted by Essex har man kjørt japse en gang, blir det nok sånn for alltid... hapyhappy wtf? ??? Jeg tror jeg har kjørt flere Japser enn noen andre her inne. (jobbet med leasing & leibiler i 6 år nå) Og aldri om det blir en japse på meg iaf..... men det er min mening og mine krav da :D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg