Gå til innhold

Hva ville DERE valgt?

Ranger emnet


Exylon

Anbefalte innlegg

Driver og pusser litt på den gamle fiat'n min, og er veldig usikker på hva jeg skal gjøre.. Så, hva ville dere valgt : MED Hôrmann styling, eller uten? :)

Må også legge til at bilen skal såklart senkes.. :p

 

Alle kommentarer tas imot med takk

 

MED Hörmann styling :

f_r_kj_p.jpg

3_juli_2.JPG

 

Uten styling :

IMG_2997.JPG

IMG_2994.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten stylinga, men hadde kanskje vært tøft å bygd ut større skjærmbreddera.

OOOg mono visker. =)

- Mercedes 190E Svære hjul edition

Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MED !!! hvis du tar av stylingen er det største feilen du kommer til å gjøre

 

IKKE ta den av

den var faen helt INSANE med styling , ser skikkelig sint ut på første bilde! :D

fy fan har lyst på sånn :D

 

 

edit : monovisker ville vært fint ja

Endret av Ghost.

.:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har 2 stk Fiat Ritmo Abarth'er... den som hadde stylinga er ikke i stand, og det er altfor mye jobb å få fiksa den.. MEN, jeg har tatt av stylinga, og det er "bare" å sette den på hvis jeg bestemmer meg for det..

 

ang monovisker - ja, det blir nok helt sikkert det.. :)

 

hvis jeg tar UTEN styling, er det slik den blir med noen småting til.. men svart da såklart..

pic005.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er nødt til å ha styling på en bil for at den skal se fet ut, har du kjøpt feil bil ;)

Og den så mye hissigere ut uten denne idiotiske stylingen =P men hva med å få bort grillen? Eller Fiat-emlemet da?

 

x2

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er nødt til å ha styling på en bil for at den skal se fet ut, har du kjøpt feil bil ;)

Og den så mye hissigere ut uten denne idiotiske stylingen =P men hva med å få bort grillen? Eller Fiat-emlemet da?

 

Jeg skaffet ikke stylingen til denne bilen, men den satt på den første Ritmo abarth'en jeg kjøpte.. :)

Ang grillen, så blir den som den er.. liker ritmo grillen..

har 3 forskjellige griller til denne bilen nå (2 runde lykter-4 runde lykter- 4 firkantet lykter), og alle har fiat emblemet..

 

ser det er ca 50-50 om hva folk synes her på bilforumet, så ikke noe rart jeg har problemer med å velge.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår