Olkagge Skrevet Juli 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2009 Hei! Kjøpte en BMW E36 der instruksjonsboka ikke var med, lurer på om det er noen som har ei liggende som dere kan ta kopi av\selge\gi bort. :) Takk på forhånd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2009 Jeg har i min, men det er altfor mange sider til at jeg gidder kopiere de opp, sorry ;) Har du googlet etter det da? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olkagge Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2009 Var på biltema forleden dag, der fant jeg instruksjonsbøker til mange forskjellige typer biler. Blant annet BMW E36. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2009 Han mener kanskje den fra BMW...Den har nok ikke Biltema ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 Dette er slikt som veldig ofte ligger igjen i hanskerommet i biler på skroten, så hvis du finner noen e36 der, så er du i mål :thumb Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg