Slippern Skrevet Juli 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2009 (endret) Var i slutten av Mai og hentet en Audi A4 1.8 1998 modell i stavanger. Bilen en senket men usikker på hvor mye, rundt 30-40mm.. Dekkene har dimensjonen 235/35-19 Når jeg hentet den var den gått 211000km og i grei stand :) Noen små feil her og der men ikke noe alvorlig :) Betalte 45000kr noe jeg synes ikke var mye for en fin bil =) Planene frammover er og fikse alle feilene, montere tåkelys i fangern, montere stereo-anlegg da det orginale er så forferdelig dårlig, nye dekk må også til =/ samt fikse noe tullball framme i forstillingen på venstre side.. en bankelyd som har komment. Kommer flere bilder etterhvert :) Litt updates: Har nå bestilt en cd-spiller :) Ble en Alpine CDE-9874R, funker sikkert helt fint, skal uansett bare ha den midlertidig til jeg får råd til carputer osv =) Endret Juli 5, 2009 av Slippern Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet Juli 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2009 Fin bil! Likte felgene. Er vel mtm replica Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juli 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2009 Se her ja, fin bil. Bare sette igang med planene dine da :) Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Juli 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2009 Denne var skikkelig fin! Bare å få på facelift-lamper her, så har du nydelig bil :) Tåkelys også ja! :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2009 Facelift lykter er vudert ;) tar det når økonomien tillater det :) Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Juli 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2009 pen bil :) facelift lykter trengs :D Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 ny cdspiller er iallefall bestilt nå =) Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 Har nå byttet dekk rundt om hele bilen, fra 19" til stygge 16".. =/ punkterte høyre framhjul, prøvde med skum men det lak enda.. Var egentlig glad for at det skjedde når jeg så hvilken stand dekkene var i.. var heldigvis bare venstre dekket som var så ille. men alle dekkene var slitt mye på høyrekanten av dekket. Også en liten overaskelse på venstresiden framme... Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Juli 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 jeg trur dekket begynte å bli litt slitt ja :rolleyes: Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2009 Har fått nye dekk på bilen nå :) Desverre så er begge felgene bak skadet, gammel gammel eieren har troffe en hump eller noe slikt så felgene er litt nedtrykt.. fikses til vinteren =) har også fått montert forsterker og sub i bagasjerommet =) lyden ble ikke så gal :) Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2009 Idag så har jeg vasket motoren, blei rimelig OK :) men skal ta en bedre vask når jeg får tid :) bilen skal også poleres i helgen. vasken gikk rimelig greit bortsett fra fukt så den går ikke helt ok enda =) har hatt oppe pluggene og fordeler / coil og tørket vann =) Noen bilder ;) Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2009 Da var bilen nyvasket å polert :) Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet August 2, 2009 Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 Likes :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg