Galgasor Skrevet Juli 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 Nå har jeg fikset strømproblemet som var nytt batteri :tannløs: men når jeg nå prøver å starte radioen får jeg kun opp en feilmelding der det står SAFE.....og jeg får ikke en eneste lyd. Jeg kunne sikkert løst dette problemet selv med manual, men den har jeg selvfølgelig mista. Er det noen der ute som vet hvordan jeg kan løse dette problemet? Siter Mine biler: Opel Astra Club 1.4 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Juli 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 Dra på opel å få dem til å hjelpe deg.. Du må trykke på noen knapper og taste inn en kode som skal stå i manualen.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juli 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 Du må kode opp spilleren og det kan du få gjort på en Opel forhandler. Koster neppe mange kronene.. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel4ever Skrevet Juli 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2009 kan gjøre det gratis om du gidder lese manualen :P Siter http://www.bilforumet.no/astra/197361-astra-coupe-oppdatert.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galgasor Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 Takk for svar alle sammen. Måtte dra ned til nærmeste Opel forhandler som fikk kodene gjennom telefon fra der bilen første gang ble kjøpt. De hjalp meg også å få lagt det inn så nå er alt i orden :-) Jeg hadde ikke kodene så det hadde ikke hjulpet mye å lese manualen uansett, selv om jeg hadde hatt den... Siter Mine biler: Opel Astra Club 1.4 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg