Gå til innhold

Dau Jetta 1,8i

Ranger emnet


Bullit

Anbefalte innlegg

Har egentlig ikke fått kjørt stort med jettan før idag (helgen) og må si jeg er overrasket over hvor utrolig dau bilen er. Skulle taue en kamerats bil, og var ikke mer enn bare såvidt jeg greide å dra den opp en bakke:( Har ikke fått tatt noen service på den ennå, men har mine mistanker om en mulig dårlig katalysator? Hadde en Golf2 1,8-88mod og den gikk sykt mye bedre enn Jettan. Noen tips om hva det måtte være, eller er de bare mye dauere disse 1,8i motorene? Virker som den helt mangler dreimoment:mad:

Takker for råd og vink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Skillz2k

 

Kanskje du ikke trykker hardt nok på gass pedalen???

 

Eller har glemt og ta av brekket ;)

"I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off."

Joan Rivers

 

"I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife."

Ilie Nastase

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk endelig tid til å ta en service på bilen idag, og har antakelig funnet ut av hvorfor den har vært så dau og småfusken. Viste seg at pakningen mellom innsprøyt og innsugsmanifold hadde sett bedre dager+at plussforsyningen til hva jeg antar er noe forvarming i innsuget? var tatt vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bullit

Fikk endelig tid til å ta en service på bilen idag, og har antakelig funnet ut av hvorfor den har vært så dau og småfusken. Viste seg at pakningen mellom innsprøyt og innsugsmanifold hadde sett bedre dager+at plussforsyningen til hva jeg antar er noe forvarming i innsuget? var tatt vekk.

 

Det problemet hadde jeg og. Hørte at den sugde falsk luft fra motorrommet og gikk på halv takt på tomgang. fyttet disse pakningene 120,- hos VAG for komplett sett og vips så gikk den bra igjen :D

Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges!

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår