Emil Lehne Skrevet August 1, 2009 Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 jeg har byttet til facelift foran, hvor går ledningene til tåkelysa? og hvilken farge har ledningene? bør jeg lage lufting til intercooleren? har 1,9 tdi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Lehne Skrevet August 1, 2009 Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 trenger svar fort!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Lehne Skrevet August 2, 2009 Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 har dere montert tåkelysene foran sånn at både tåkelysa bak og foran virker samtidig? jeg tenkte kansje å ha tåkelysa på samme bryter som parklys, å ha en bryter så jeg kan slå av tåkelysa hvis jeg kun skal bruke park... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet August 23, 2009 Rapporter Share Skrevet August 23, 2009 Vurderer enda å kjøpe disse tåkelysene, men dere sier de er møkk altså? Alternativet er vel å ha depo tåkelys og skjære litt i grillen. Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet August 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2009 veegard; vurderer det samme her, men har ikke lyst å skjere i grillen.. får det aldri fint.. :P Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg