Gå til innhold

Vegard-sk: Mazda mx-5 litt forskjellig...

Ranger emnet


Vegard-SK

Anbefalte innlegg

når jeg så mazda mx-5 så tenkte jeg: å nei, nok en slik bil.. helt inntil jeg så denne bilen, den var utrolig grom med bredding og felger og stilen.:) kult. hardtop gjorde også bilen MYE fetere!

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

1. Lær deg å ta bilder av hele bilen, og ikke kutt bort litt av panseret og sånt!

 

2. Den mx5'en gjorde meg plutselig litt sugen på sånn bil selv!

Skamfeitt kombinasjon med de felga og bredderne!

 

Hva med å lakke speila i samme sortfarge som taket?

 

edit:

Så litt mer på bildene av bilen nå og må si jeg savnet en liten sort list som fulgte nedre kanten av bilen som gikk opp til bredderne! Tror det kunne blitt fett.

Endret av Hansien

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

 

1. Lær deg å ta bilder av hele bilen, og ikke kutt bort litt av panseret og sånt!

 

De fleste bildene jeg tar er bedre, men gidder ikke gå tilbake å ta vekk skiltet. :paranoia: -Dermed blei det til at jeg plukka ut de bildene som ikke hadde skiltet synlig.

 

Angående mere svart så har jeg noen forskjellige ideer, får se hva det blir til. Svart vindusramme burde jeg hvertfall få til, så det passer med hardtoppen og soft toppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

 

 

 

De fleste bildene jeg tar er bedre, men gidder ikke gå tilbake å ta vekk skiltet. :paranoia: -Dermed blei det til at jeg plukka ut de bildene som ikke hadde skiltet synlig.

 

Angående mere svart så har jeg noen forskjellige ideer, får se hva det blir til. Svart vindusramme burde jeg hvertfall få til, så det passer med hardtoppen og soft toppen.

 

Det tar deg toppen 1 minutt å fjerne skiltnr i photoshop!

 

svart vindusramme kan også hjelpe til med å løfte utseende enda et hakk!

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt: meget pent! Et tips videre er å kjøpe Hella 90mm lykter. Man bytter ut den ene svære reflektoren med 2 små som så vidt kryper over frontfangeren. Blir meget pent! Er vel dette som kalles "sleepy eyes"...?

Endret av HaaJeHaa
La til mer tekst.

77 Datsun 280z, 09 BMW E90 320d, 95 MB W124 E320, 40 BSA M20

X88 MB 230CE, X 89 MB 230CE, X 92 MB 190E (RIP), X 85 MB 190E 2,3 16V, X 94 Audi 80 (RIP), X 99 Opel Astra, X 42 BSA M20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er planene videre med bilen a?

 

Har lyst til mye rart. Venter på ny alu radiator for øyeblikket. Neste tror jeg blir dempere/fjører med justerbar høyde, bare finne ut om hvilke da det er et veldig mange forskjellige oppsett å finne til mx-5. Og om jeg skal handle noe med TUV (mindre marked) eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår