Jooey Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 her med mine egene øyne sett et 1.6i, altså ikke forgasser, en mekaniker på mitt lokale vw verksted viste meg den, han sa den hadde ca 85hk Siter New Beetle ....fyre me diesel, smører kjedet med smult, og rører tytter me`en om høsten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Originally posted by Jooey her med mine egene øyne sett et 1.6i, altså ikke forgasser, en mekaniker på mitt lokale vw verksted viste meg den, han sa den hadde ca 85hk Skulle likt å visst hvilken golf 2 som hadde den motoren orginalt:) Hvis det er golf 2 du refererer til da:) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Du får 85 hk motor i ener Jetta. Tror koden er FB eller FH men er ikk sikker. Forgasser Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jooey Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Originally posted by AXi0N Skulle likt å visst hvilken golf 2 som hadde den motoren orginalt:) Hvis det er golf 2 du refererer til da:) jada...var en golf 2.. va en gammel opprusta hvit golf 2 som til inne på vw-vekrstedet sist jeg var innom.. brorn min som har hatt x-anntal golfer sa at han hadde aldrig sett en slik motor før.. og mekanikern sa at det var den orginale motoren, men at den var sjelden.. Siter New Beetle ....fyre me diesel, smører kjedet med smult, og rører tytter me`en om høsten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bigwindow Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Man får Golf 1 cab med 1,8i. Det er digifant innspr. med 98hk. Det er vel den sprekeste 1,8 literen, sett bort ifra GTI? og nyere 20v såklart.. Men er det noen som vet om den motoren kom i noen andre vw'er?? Siter 1991 Golf cabriolet G60 1991 Passat syncro G60 1963 VW boble GERMAN LOOKER prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 1,8i kom i passat,golf 1 cab og golf 2.Sikkert flere også. 1,8 sitter forøvrig også i golf 2 gti og g60 så 1,8i er ikke den sprekeste 1,8 literen... Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg