Gå til innhold

Tips til oppgradering av 6"/6,5" komponentsett? Morel, Focal?

Ranger emnet


Zeph

Anbefalte innlegg

Har i dag eit anlegg med:

 

Dynabel BF0804 4x80W

Peerless Resolution 6.5"

Peerless Resolution 12"

Pioneer DEH-P7000UB

 

For det første, kan eg behalde forsterkaren eller må den oppgraderasta for å kunne dra eit betre sett? Veit ikkje kva eg er på jakt etter, noko som ligg nokre hakk over dagens komponentsett.

 

Subwooferen tar opp to kanaler, komponentsettet dei to andre. Er det eventuelt mogeleg å brukople to og to kanaler som driver komponentsettet og kjøpe ein BF0802 til subwooferen?

 

Har lite peiling på merker og den slags, men har fått med meg at Morel, Focal og Seas Lotus er populære. Er forresten nettsidene til Morel.no midlertidig nede eller er det anna på gang?

Endret av Zeph

Nissan Primera P11 98-modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit ikkje kva eg er på jakt etter, noko som ligg nokre hakk over dagens komponentsett.

Hva er lydproblemene med det du har da? Eller har du for mye penger i lomma just nu? ;)

 

Subwooferen tar opp to kanaler, komponentsettet dei to andre. Er det eventuelt mogeleg å brukople to og to kanaler som driver komponentsettet og kjøpe ein BF0802 til subwooferen?
Ja.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lydproblemer har eg ikkje, men anlegget vart kjøpt for 5 år sidan når økonomien ikkje var heilt det den var i dag. Eg har oppgradert stereoanlegg og bærbar lyd ganske kraftig sidan den gang, har difor lyst på noko nytt i bilen og. Frontsettet mitt kosta vel ca. 1500,- den gong, skulle tru ein oppgradering var merkbar. Har og ein bil i familien som kunne overtatt dagens frontsett.

 

Er ikkje ute etter høg lyd, eg vil ha den klar og tydeleg. Subwooferen klarer seg, eg er ikkje så veldig opptatt av den uansett, er skrudd godt ned så den ikkje bidrar stort uansett. Ein god mellomtone og diskant er mine prioriteringer.

 

Er det noko poeng i å koste på ein ny forsterkar til eit nytt frontsett eller vil den eg har i dag klare å dra lasset? Til frontsettet har eg tenkt på noko i klassen 4-6000 kronasjer.

Nissan Primera P11 98-modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår