780user Skrevet Juni 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2009 Skulle bytte parklys pære på en Golf 4 2000'. Alt gikk greit, helt til jeg skulle sette tilbake pære/sokkel. Pæren løsnet og ble liggende inni lykta!! Får den ikke ut. Bilen har ikke tåkelys, så et plastdeksel dekker den åpningen. Kunne jeg fått den av det dekselet kunne jeg klart å nå pæra, men ser ut vanskelig å få ut det også. Hvor mye jobb å få ut hele lykta? Løsnet 2 skruer på toppen, men sitter fortsatt i underkant noe sted. Venstre lykt det er snakk om (ved batteriet). Takk for alle tips! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikH Skrevet Juni 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2009 (endret) du må ta av fangeren, slik og deretter lyktene. Endret Juni 30, 2009 av ErikH Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrazyLoff Skrevet Juni 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2009 FÅr ikke tak i den med en magnet elns? Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet Juli 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 Jeg gjorde det samme. forbanna søl. Er såre enkelt å ta av fangeren , så ut lykta og snu den på hodet. er gjort på en liten time. Lykke til Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 Biltema har slike lange "armer" med enten magnet eller klo på tuppen, disse kan bøyes i alle retninger og får lett tak i slike ting inni lykter og andre vanskelige steder. Koster ikke stort heller... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg