c-bremv Skrevet Juni 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 Da har jeg funnet ut av trøbbelet med min M90 girbox. Det viste seg jaggu at det ikke var olje på den:p IKKE BRA. Derfor det har blitt en ulyd der inne i det siste. Men har åpnet den nå å sjekket alle tannhjul osv, ingenting som er skadet der inne. Men er det evt noen lager som må byttes for å få den bra igjen? noen som har erfaring med dette? kal det ikke sitte njoen lager på akslingene der inne? Hvor får man evt skaffet dette? Takker for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoPower23 Skrevet Juni 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 Da har jeg funnet ut av trøbbelet med min M90 girbox. Det viste seg jaggu at det ikke var olje på den:p IKKE BRA. Derfor det har blitt en ulyd der inne i det siste. Men har åpnet den nå å sjekket alle tannhjul osv, ingenting som er skadet der inne. Men er det evt noen lager som må byttes for å få den bra igjen? noen som har erfaring med dette? kal det ikke sitte njoen lager på akslingene der inne?Hvor får man evt skaffet dette? Takker for svar! Hatt samme probleme selv, rigte volvo men d var itte en reservedel og få kjøpt. så j kjøpte bytte kasse i sweden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Juni 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 Det er mange lager i kassa. lager til inngående og utgående får du tak i fra f.eks abra. Hvis du leter på nett finner du delenummer på lager som kan brukes. Nålelagerene inne på akslingene er vel litt verre å skaffe. PS. Hvis du ikke skal reparere kassa så er jeg på jakt etter synkringen til tredjegiret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg